Klacht Xili.nl: Verkeerd artikel ontvangen, geen contact met winkel en geen geld terug

sad Niet opgelost
Nicky.94

Ik heb op 24 juli een jurkje besteld, maar kreeg een aantal dagen later een blouse binnen. Niet heel erg, dus ik heb ze gemaild via het contactformulier dat ik graag de jurk zou krijgen en de blouse retour ging sturen, maar uiteraard niet voor die kosten op wilde draaien. Ik heb daarop niks gehoord. Een week later nog een mail gestuurd dat ik een retourformulier wilde (ik wist niet dat het adres op de website stond) maar wederom geen reactie op gekomen. Uiteindelijk het adres op de site gevonden en het pakketje op 7 augustus geretourneerd, en de retourkosten zelf betaald. De retour is op de 8e binnen gekomen, maar ik heb mijn geld nog niet terug gezien. Ook nog geen bevestiging van ontvangst van retour. Ik heb ze geloof ik nog 2 keer na gemaild via het contactformulier maar ik krijg gewoon niks te horen. Het e-mailadres op de website help@xili.nl lijkt niet te bestaan want die krijg ik gewoon teruggestuurd. Ik heb nog een mail naar info@jiami.nl gestuurd maar verwacht hier eerlijk gezegd ook geen antwoord op. Ondertussen heb ik een klacht ingediend via thuiswinkel.nl maar helaas zijn ze daar niet aangesloten dus thuiswinkel kan alleen de klacht doorsturen (naar shop@xili.nl waar ik ook niet eens zeker van ben dat deze wel werkt of gelezen worden) Heb Jiami nog een bericht op Instagram gestuurd maar betwijfel of ik hier wel iets mee bereik. Ik ben op dit moment een beetje radeloos..

Ik wil een reactie op mijn vele berichten en heel graag het geld van het betaalde jurkje terug + extra betaalde verzendkosten
Het geld van het jurkje is na een laatste reminder met dreigen inschakelen incassobureau teruggestort, maar nog steeds niks van ze vernomen en de verzendkosten worden blijkbaar ook niet vergoed. De manier waarop dit dan weer gaat vind ik ontzettend jammer.

Wij vinden dat Xili.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Xili.nl?