Klacht XLS Medical: misleiding Omega Pharma

Klachtnummer
# 274814
Gebruiker
cammie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een maandverpakking XLS medical maximal strenght gekocht voor 50 euro. Verpakking en voorwaarden gelezen maar na een aantal weken gebruiken geen enkel resultaat. Heb contact opgenomen met het bedrijf, verzocht om aankoopbedrag terug te storten omdat er geen resultaat was.
kreeg vervolgen papieren toegestuurd, moest invullen wat ik had gegeten over een bepaalde periode, hoeveel en hoe vaak ik had bewogen etc. Ingevuld en retour gestuurd maar ik kreeg vervolgens een afwijzing. De reden voor de afwijzing is mij niet duidelijk. Indien een product niet voldoet aan de verwachtingen en het door de fabrikant beloofde, stuur ik het terug. Ik heb hierover vele malen contact gehad, heb verzocht mijn klacht door de sturen naar de klachtenafdeling maar iedere claim werd afgewezen.
De klachtenafdeling is de bekende "slager die zijn eigen vlees keurt".
Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf, mooie en MISLEIDENDE reclames maar als het product niet voldoet en men hierover reclameert geeft het bedrijf niet thuis en zeker geen geld terug.

De oplossing

Ik wens het volledige aankoopbedrag teruggestort te krijgen van dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat XLS Medical hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over XLS Medical?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen