Klacht XMS: 1 1/2 jaar TV Storingen

T.J.M. ter Huurne

XMS shop; boren inbegrepen en VCR te gebruiken. Monteur (80 Euro) ;wij boren niet. (Zelf voor 400 en VCR kan niet digitaal, ruilen voor PVR. XMS aanbieding was 50 euro, nu 250! Installatie 27-04-12; Internet 6 maanden storing. IPTV beneden en 2e etage al 1 1/2 jr iedere avond 10-15X stilstaand beeld en geen geluid 30 sec ( tekst; geen signaal).
Serv. Man huisbezoek aug 12; installatie goed. Zou vragen ruil PVR (niets meergehoord).Nijmegen meer zelfde klachten, deden testjes. Veel mails tot nu, mijn initiatief; XMS steeds nog geen oplossing. Service Man zou contacten; reageert niet meer . Service Desk geen initiatief . XMS wel volledige rekeningen op tijd.

Z.s.m. oplossen TV storingen. Compensatie 1 1/2 jaar iedere dag ergernis

XMS
    Beste meneer Ter Huurne,Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat de afspraken die met u zijn gemaakt in de XMS winkel niet zijn nagekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zoeken graag naar een passende oplossing.Internet
    U geeft aan dat u storing heeft met internet. Wat is precies het probleem?Digitale televisie
    Wat heeft u al geprobeerd om het probleem met het haperend beeld te verhelpen?Met vriendelijke groet,
    TP link via Guidion ;veel storing. Zelf kabels (40 euro);storing bleef
    (aansluiting o.k. ', Serv.Man XMS.) Andere Splitter; nog storingen. Tijd storingszenders en tijdstippen bijgehouden. Problemen 90% bij gebruik 2 dig.-ITV's (analoog o.k.) maand signaal gescheiden via poort 2 en poort 3. ( beter , niet goed).Nu weer via poort 2.
    XMS al ruim 6 maanden testjes zelfde problemen Nijmeegse klant en nfo naar Glashart Media en Reggefiber. XMS alleen reactie op mijn initiatief ; in onderzoek.
    Beste meneer Ter Huurne,Internet
    U geeft aan dat het probleem door de regio service manager is onderzocht en in orde was bevonden.Digitale televisie
    Het probleem is bekend. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Wij hopen u spoedig weer een probleemloos televisie signaal aan te bieden.Met vriendelijke groet,
    T.J.M. ter Huurne
    Internet; pas na 1/2 jaar o.k.! Het TV probleem is al 1 1/2 jaar bekend. Waarop moet ik mijn vertrouwen baseren voor een spoedige oplossing? Wat is spoedig? Wat is Uw passende oplossing voor mijn DVD recorder (niet VCR ,sorry) ruil voor een PVR?
    Beste meneer Ter Huurne,Internet
    Doordat de oorzaak van het probleem met uw internetverbinding niet bij ons bleek te liggen, zullen wij u hiervoor geen compensatie bieden.Spoedig
    Helaas is niet bekend wanneer het probleem opgelost zal zijn. Wij hopen het probleem op korte termijn te kunnen oplossen.PVR
    Wij willen u uit coulance de PVR aanbieden voor 50 euro. Wij horen graag of u in wilt gaan op dit aanbod.Met vriendelijke groet,
    T.J.M. ter Huurne
    Internet; Hoezo lag het probleem niet bij jullie? Bij wie dan wel?
    TV; U geeft al vanaf januari hetzelfde antwoord! Ongelooflijk!
    PVR;Jullie "uit coulance" is gelet op 1 1/2 jaar ergernis belachelijk Desondanks ga ik in op uw "uiterst klantvriendelijk aanbod". Graag verneem ik hoe.
    T.J.M. ter Huurne
    Ik heb nog steeds ieder avond dezelfde storingen. XMS reageert niet. Ze doen het al 1 jaar af met "er wordt aan gewerkt"
    Klachtenkompas heeft, wat dat betreft, niets opgeleverd.

T.J.M. ter Huurne

Ook een klacht indienen over XMS?