Opgelost door XMS: 5 dagen geen modum dus geen enkel contact met de buitenwereld

H.E.D. Swaan-Barten

donderdag 2 oktober geen internet enz. Vrijdag 3 oktober XMS gebeld. Klacht telefonisch niet te verhelpen. Beloofd om monteur te sturen. Maandag afspraak voor dinsdag 7 oktober. Monteur van de firma Gideon is niet bij machte om iets te doen. Heeft bovendien geen nieuwe modum en ook geen nieuwe adapter bij zich. Belt de firma Gideon en firma Gideon schuift de schuld naar XMS. Monteur kan niet buiten de regio bellen, dus ik bel XMS. Die weet ook geen raad, maar denkt dat kapotte adapter het probleem is. Zal nieuwe adapter opsturen. Waarschijnlijk woensdag 6 oktober ter plaatse.
Dan zijn we 7 dagen verder.
Amateuristisch gedoe. Waarom niet vrijdag al een adapter opgestuurd, zodat de monteur aan het werk kon (als hij daartoe in staat zou zijn geweest)

Ik wil excuus voor deze domme klacht-behandeling.
ik wil de maand oktober geen abonnementsgeld betalen.

XMS
    Beste mevrouw Swaan-Barten,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft het niet eens te zijn met de manier waarop uw klacht behandeld is. U wilt een vergoeding van 1 maand abonnementskosten.Wij vinden het spijtig om te lezen, dat u een week geen diensten heeft gehad. Ter compensatie gaan wij 2 weken abonnementskosten vergoeden. Dit ziet u terug op de volgende factuur. Deze factuur ontvangt u in de derde week van oktober, Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Sophie
    XMS Webcare
    H.E.D. Swaan-Barten
    Snel en correct afgehandeld. Ben ik blij mee. Dank

Ook een klacht indienen over XMS?