Klacht XMS: adresboek verdwenen uit mail na reorganisatie van XMS

Anoniem

Van XMS kreeg ik een brief dat wegens onderhoud en verandering van een systeem de mail op 6 en 7 november niet zou functioneren. Hierna had ik echter nog steeds geen toegang tot de mail. Dat heeft 10 dagen geduurd en toen had ik alleen mijn recente mails. De hele historie was verdwenen en ook de mappen en het adresboek. Na vele telefoontjes en mails van mijn kant had ik de historie terug en de mappen. Alleen ontbrak nog steeds het adresboek. Ik bel en mail regelmatig naar de klantenservice en het enige dat ze voor mij kunnen doen is mij op een 'spoedlijst' plaatsen en zeggen dat het zo vervelend is voor mij. Op mijn mails krijg ik alleen maar een geautomatiseerd antwoord dat ik zo snel mogelijk bericht zal ontvangen. Het is nu meer dan 3 weken geleden dat dit begon en het euvel is nog steeds niet verholpen. Ook krijg ik van de kant van XMS geen enkele mededeling over de voortgang.

Ik heb nog geen persoonlijk antwoord gehad. Wil graag weten hoe ver XMS is met het oplossen van het probleem. Ook korting op mijn nota voor internet.
Nooit meer iets gehoord.

XMS
    Beste meneer, mevrouw Nichting,Kunt u uw adresboek wel benaderen via de webmail?
    Wij kijken graag of wij dit voor u kunnen verhelpen.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
    Anoniem
    Beste Sophie,Ongelooflijk, dit is sinds 3 weken de eerste inhoudelijke reaktie die ik ontvang! Ik kan mijn adresboek op geen enkele manier bereiken. Mijn mail doet het wel weer maar geen enkele naam die ik intoets wordt herkend.Groet, Rony
    Anoniem
    Het wordt steeds lastiger te geloven in een goede afloop. De vraag die XMS mij stelde meteen na het publiceren van mijn klacht voelt als een zoethoudertje. Want uit mijn verhaal was al duidelijk dat ik op geen enkele manier in mijn adresboek kan komen. En het is nu al 9 dagen geleden dat deze vraag aan mij werd gesteld. En verder gebeurt er voor zover ik kan zien helemaal niets..
    Anoniem
    Een paar dagen geleden maar weer eens gebeld maar dat is niet aan te raden. Ik wilde doorverbonden worden naar iemand die daadwerkelijk bezig is met het probleem maar dat was niet mogelijk. Het enige antwoord dat ze mij konden geven was dat ik op een spoedlijst gezet werd. Ja, daar ben ik 5 weken geleden ook al op gezet en toen werd er gezegd dat er nog iemand voor mij was op die lijst. Kennelijk zijn ze nog met die persoon bezig. Dan zal ik toch wel gauw aan de beurt zijn, ik sta er 2 keer op!

Ook een klacht indienen over XMS?