Klacht XMS: Al 7 weken geen digitale tv

Klachtnummer
# 23719
Gebruiker
mvangent
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil graag officieel antwoord op deze klacht .... Wij hebben al 8 weken geen digitale TV. TV is per ongeluk afgesloten door XMS en die krijgen ze niet meer aangesloten. Ook XMS weet niet wat er aan de hand is. Daarnaast is mijn rekening al zeker 4 a 5 maanden niet juist. Er worden correcties van kosten afgeschreven voor diensten die ik niet afneem. Op mail en brieven reageren ze niet. Zelfs een officiële klacht krijg ik geen reactie op. Helpdesk is echt niet bereikbaar en ook niet in staat om me te helpen,en als ik dan een keer pissig wordt zeggen ze dat ze de verbinding verbreken of me in de wacht zetten ,schandalig echt slecht..... Groet een zeeeeeer ontevreden gebruiker van xms

De oplossing

Ik wil graag officieel antwoord op deze klacht

1 reactie

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Van Gent,Wij hebben uw klacht reeds ontvangen op klacht.nl.
    Wij sluiten de klacht op klachtenkompas af.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen