Opgelost door XMS: Deze maand al 15 dagen zonder diensten en ik heb nog geen internet/televisie

R_Janssen

Op 20 oktober heb ik melding gedaan dat al onze diensten niet beschikbaar waren.
De digitale diensten zijn op 23 oktober uiteindelijk hersteld. De analoge diensten zijn die week erop hersteld.

Op zaterdag 8 november zijn weer alle verbinden verloren gegaan.
Dit heb ik toen gelijk gemeld. Ook vermeld dat dit al de tweede keer was deze maand.

Ik heb op 12 november en 14 november contact gehad met de servicedesk. Deze konden mij niets vertellen.
Op 13 november heb ik een klachtenbrief geschreven. Ook hier heb ik nog geen reactie op gehad.

Het is inmiddels 18 november en ik weet nog niks.
Ik heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden door XMS.
Er is ook geen contact opgenomen door XMS wat ik echt heel slecht vind.

1:)
Dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen door een leidinggevende met mij over de gang van zaken.
Tevens wil ik weten wat het probleem is!

2:)
Dat mijn digitale en analoge tv, internet en telefoon het weer naar behoren gaat functioneren.

3:)
Dat deze maand geen abonnementsgeld hoeft te betalen.
Dit ter compensatie van de dagen zonder diensten en een financiele compensatie van de gemaakte kosten.

XMS
    Geachte heer Janssen,We snappen dat u erg teleurgesteld bent. We hebben zojuist begrepen dat de diensten weer hersteld zijn. In de wijkcentrale was schade ontstaan door muizenoverlast. Kunt u bevestigen dat alles weer werkt?We horen graag van u.Met vriendelijke groet,Sophie, XMS
    Beste Sophie,
    Ik heb inderdaad weer service. De groene lampjes branden weer, en ook de televisie en internet doen het weer.
    Dit lijkt dus te zijn opgelost. En nu?
    1: Is het probleem definitief opgelost? Liggen de diensten er niet weer uit na 2 weken?
    2: Waarom heeft dit zo lang moeten duren?
    Een monteur langs sturen en dit vervolgens terug koppelen aan de klant hoeft niet zo lang te duren.3: Welke compensatie bied XMS aan?Met vriendelijke groet,
    Ralph
    XMS
    Geachte heer Jansen,Wij zijn blij om te lezen dat de problemen met uw diensten zijn opgelost. Het probleem is nu definitief opgelost in de wijkcentrale. Als compensatie gaan wij 2 maanden abonnementskosten vergoeden. Dit ziet u terug op de volgende factuur. Deze factuur ontvangt u in de derde week van december. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Sophie
    XMS Webcare
    R_Janssen
    Over de hele gang van zaken ben ik niet heel positief. Echter is het probleem na het melden op Facebook en Klachtenkompas redelijk snel opgelost.
    Toch heb ik deze maand 2,5 week zonder diensten gezeten. Het probleem is echter opgelost en de geboden compensatie is voor mij prima.

Ook een klacht indienen over XMS?