Klacht XMS: Geen internet, telefoon en televisie

Klachtnummer
# 32159
Gebruiker
Florentina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf 7 augustus 2013 heb ik geen televisie, internet en telefoon.
Vanaf 7 augustus ben ik aan het bellen voor een adapter die stuk is volgens hun.
Ieder keer als je beld krijgt je tehoren dat de adapter op de post is gegaan.
Donderdag een boze brief gestuurd via e-mail op mijn werk.
Reactie "sorry wij gaan snel u probleem op lossen.
Vrijdag 16 augustus heeft mijn zoon weer gebeld.
De adapter is gisteren op de post krijgt hij te horen.
Vandag is zaterdag nog steeds geen adapter.
Ik hoop dat jullie kan helpen

Vriendelijke groet,
Cecilia Florentina

Gewenste oplossing

Zo snel de adapter en voor de dagen die ik niet kunnen gebruiken van hun diensten niet te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste mevrouw Florentina,Wij zien dat de storing inmiddels is verholpen.
    Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
    De kosten voor onze diensten in de periode waarin u geen gebruik heeft kunnen maken van onze diensten worden gecrediteerd op de volgende factuur.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen