Opgelost door XMS: Geen internet, TV, telefonie: geen service!

RonaldZ

Op 1e Kerstdag jl. kom ik thuis: geen XMS diensten, balen!
Als ik op 27 dec. mijn storing meld, lees ik op de XMS-site dat het duurste pakket ca. € 10/mnd goedkoper is dan wat ik betaal.
Ik bel gem. 1x p dag naar de helpdesk. Er kan niet worden doorverbonden en er kan niet worden teruggebeld: instructies van "teamleider Max". Afwachten is het codewoord. Wanneer je een auto naar de garage brengt, wil je toch ook weten wanneer deze gereed is? Ik heb een dochter van 9jr, het is ook nog eens kerstvakantie! Was Youp leuk? Ik heb nu wel drie nieuwe voedingsadapters voor het modem!
Op 14 jan, ik zit dan 3 (drie!) weken zonder, wordt de kabel goed gepatched!
Achteraf (b)lijkt dat ik brieven van Reggefiber met “Aan de bewoners van” heb genegeerd. Sorry, ik ken Reggefiber niet. Kapitalen worden er uitgegeven aan “eindelijk glasvezel” reclames, maar een persoonlijk gericht schrijven kan niet?
De frustratie komt m'n oren uit!

Ik heb “geluk”: XMS wordt Telfort. Inmiddels heb ik al twee(!) persoonlijk gerichte brieven ontvangen EN een medewerker die heeft gebeld met de vraag of het aanbod me aanspreekt!?!
Ik begrijp dat techniek kan falen, ik begrijp niet dat een abonnee wordt afgekoppeld omdat hij/zij niet reageert op een anoniem schrijven. Er wordt tenslotte ook al sinds najaar 2010 elke maand keurig betaald, dan mag ik ook ordelijk presteren van de provider verwachten.
De helpdesk is werkelijk om te huilen: medewerkers die elkaar tegenspreken maar vooral NIEMAND die zegt wat er concreet en/of wanneer gaat gebeuren.
Ik heb een eigen bedrijf dat van internet afhankelijk is, ik had een dochter thuis tijdens de kerstvakantie, geen Youp, geen Boer zoekt vrouw, ik betaal al X maanden teveel, maar vooral: ik werd niet gehoord. Ik verwacht 3 maanden restitutie vh abonnementsgeld ter compensatie van XMS.

XMS
    Beste meneer Zijdel,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft ten onrechte afgesloten geweest te zijn van uw diensten.Wij vinden het spijtig om te horen dat u problemen heeft gehad met uw diensten. Ter compensatie gaan wij 3 maanden abonnementskosten vergoeden. Dit ziet u terug op de volgende factuur. Deze factuur ontvangt u in de derde week van februari. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Sophie
    XMS Webcare
    RonaldZ
    Beste Sophie,De gehele gang van zaken blijft zo onvoorstelbaar jammer en onnodig!
    Maar het is nu gebeurd en ik heb kennelijk mijn frustratie over weten te brengen :))
    Lijkt me een keurige compensatie, waarvoor dank!Met vriendelijke groeten,
    Ronald

Ook een klacht indienen over XMS?