Klacht XMS: Geen levering televisie diensten sinds weken

Anoniem

Sinds 10 februari 2013 is door een fout van XMSnet zelf, de levering van ons digitale televisie pakket stopgezet. Sindsdien hebben we ettelijke malen met XMS gebeld en elke keer krijgen we een ander verhaal te horen over de reden en toedracht. Elke keer wordt ons beloofd dat men het gaat doorgeven aan de afdeling die het kan repareren, maar nu - weken later - hebben we nog steeds geen televisie signaal.

Levering digitale televisie diensten en compensatie voor periode dat diensten niet geleverd zijn geweest.

XMS
    Beste meneer Uzumcu,U kunt nu geen gebruik maken van het digitale televisiesignaal. Onze excuses dat wij dit nog niet hebben hersteld. Wij proberen dit alsnog zo snel mogelijk te doen.Wanneer er meer bekend is over een oplossing voor dit probleem, hoort u het van ons.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    Beste Sophie,
    Bedankt voor de reactie op mijn klacht. Echter, dit is helaas een standaard reactie die geen informatie bevat jammer genoeg. Ik heb vele malen gebeld met uw service desk en daar wordt dit mij al sinds weken verteld. Nog altijd heb ik geen duidelijkheid over wanneer mijn probleem (dat door een fout uwerzijds is veroorzaakt) verholpen zal worden.
    Ik zie een spoedig antwoord met meer informatie en een oplossing tegemoet.Mehmet
    XMS
    Beste meneer Uzumcu,Wij zouden u graag van concrete oplossingen willen voorzien. Helaas is het nog niet duidelijk wanneer het probleem precies is verholpen.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    Beste Sophie,
    Dat vind ik toch bijzonder opmerkelijk. Het lijkt mij dat een van uw collega's het vinkje bij digitale televisie bij mijn account heeft uitgezet en dat het een kwestie van wederom aanvinken is om de dienst te activeren? In deze tijden van technologie en geautomatiseerde systemen, verbaast het mij enorm dat een dergelijke administratieve fout niet binnen een paar dagen verholpen kan worden. Kunt u mij informeren over de aard van het probleem en een indicatie geven over de termijn?
    XMS
    Beste meneer Uzumcu,De oorzaak van de storing is niet administratief maar technisch, tijdens het wijzigen van uw abonnement is er een storing ontstaan. Deze storing moet handmatig worden opgelost, dit neemt helaas erg veel tijd in beslag. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de storing definitief kan worden opgelost.Wij houden dit voor u in de gaten en nemen contact met u op zodra er meer informatie beschikbaar is.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    Anoniem
    Beste XMS,Inmiddels zijn we alweer meer dan een week verder en is mijn probleem nog altijd niet verholpen. U beweert dat het een technisch probleem is, maar ik krijg toch echt de indruk dat hier niet aan gewerkt wordt door jullie! Kunt u mij informeren wat de afgelopen week door jullie gedaan is om het probleem op te lossen?
    Dank,
    Mehmet

Ook een klacht indienen over XMS?