Klacht XMS: geen televisie

Klachtnummer
# 62938
Gebruiker
xms
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik zit al 5 dagen zonder televisie heb meerdere malen gebeld naar sms maar er gebeurd niks zit nu voor het piksterwekend als ik geluk heb kan ik dinsdag weer tv kijken sms heeft een afspraak met de net beheerder voor storingen binnen 5 dagen opgelost moeten zijn maar de klant is de dupe zooitje bij sms spijt dat ik over gestapt ben van Ziggo . Zooitje bij sms dit bedrijf heeft lak aan zijn klanten













Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Bree,U geeft aan dat u geen gebruik kunt maken van de televisiedienst. U wilt hier graag snel een monteur voor ontvangen. De monteursdienst heeft u een aantal keer gebeld, helaas hebben zij u niet kunnen bereiken. Wil u ons een telefoonnummer doorgeven waarop de monteursdienst u goed kan bereiken?U kunt deze informatie telefonisch doorgeven, of per e-mail aan webcare@xmsnet.nl.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen