Klacht XMS: Geen TV signaal

Mens

Dinsdag 10 december 20.30 bij Helpdesk van XMS gemeld geen TV en radio signalen . Interne controle van eigen packetfront bood geen oplossing.
Melding van storing doorgestuurd naar netwerkbeheerder, (een oplossing kon tot maximaal 5 dagen na de melding duren). Donderdag 12 december geïnformeerd naar stand van zaken. Het probleem zou liggen aan mijn signaalkast , was een aannemer ingeschakeld, die contact zou opnemen. Woensdag 18 december nog steeds niets gehoord en ook nog geen signaal (11 dagen na de melding!). Weet gebeld en nu de verzekering dat via een melding aan eigen technische dienst er meer druk achter een oplossing zou worden gezet. Vandaag gebeld en het nieuwe "aapje uit de mouw"; de netwerkbeheerder had gister aan hen had gemeld dat de storing was verholpen.
Dat is niet het geval. Conclusie ik wordt aan het lijntje gehouden , van het kastje naar de muur gestuurd. en er gebeurd helemaal niets met de gemelde storing.

Op de zeer korte termijn, dus nog voor het weekend iemand die langs komt om het mogelijk defecte onderdeel in mijn signaalkastje (Packetfront) te vervangen.
Met de Kerstdagen weer gewoon TV kunnen kijken.

XMS
    Beste meneer Tamminga,Wat ontzettend vervelend dat u al 9 dagen zonder televisie en radio zit. Helaas is het probleem niet goed aangepakt. Wij zorgen ervoor dat de dienst snel weer hersteld wordt. Zodra wij meer informatie hebben, hoort u dit van ons.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
    Mens
    Gister belde een monteur van Reggefiber voor een afspraak. Vandaag om 11.00 opnieuw de monteur. Hij had in de centrale verdeelkast een knopje omgezet wat op "uit" stond. Probleem opgelost : binnen 5 minuten. Navraag leerde dat Reggefiber pas gister de melding van de storing had doorgekregen. Conclusie: Ik ben door de helpdesk van XMS negen dagen lang en 5 telefoongesprekken op rij systematisch voorgelogen en aan het lijntje gehouden. Pas na klacht hier kwam er actie. XMS, wat een puinhoop.
    XMS
    Beste meneer Tamminga,Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Helaas was de eerdere melding naar Reggefiber gesloten met de melding dat de aannemer de verbinding had gecontroleerd en deze in orde had bevonden. Onze excuses dat u hierdoor langer op een oplossing heeft moeten wachten.Wij zorgen ervoor dat tien dagen abonnementskosten worden gecrediteerd op de volgende factuur.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
    Mens
    Elk woord meer lijkt me er een te veel.
    Ik kan in dezen de waarheid en mededelingen door de helpdesk bezijden de waarheid niet verifiëren. Voor zover ik de monteur van vanochtend begreep was er nog niet eerder een controle op werkzaamheid van de verbinding geweest. De schakeling stond gewoon op uit (al 9 dagen). Ik blijf derhalve maar bij mijn mening uit mijn vorige reactie. De creditering van 10 dagen abonnementskosten lijkt me terecht.

Mens

Ook een klacht indienen over XMS?