Klacht XMS: Glasvezel: vraagbundeling of contract- kabel 'gegijzeld

Klachtnummer
# 6423
Gebruiker
T. Nelissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind 2009 heb ik bij XMS interesse getoond voor een glasvezelaansluiting. Dit in het kader van 'vraagbundeling'.

Maart 2012 kreeg ik bericht over mijn 'abonnement'. Ik had m.i. geen abonnement afgesloten en liet dit meteen weten: eerst per e-mail, op verzoek van XMS nogmaals per fax.
Hoorde niets meer, dus ging ervan uit dat het was geregeld.
Totdat ik via een andere provider wilde laten aanleggen: toen bleek dat XMS mijn aansluiting had geclaimd.
Ondanks herhaaldelijk aandringen werd deze niet vrijgegeven. Men houdt mij aan het contract (waarvoor overigens geen door mij getekende kopie kon worden getoond).

De oplossing

Lijn vrijgeven en mij uitschrijven

1 reactie

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Nelissen,Wij zien dat uw abonnement per 25 september 2012 is opgezegd, hiermee is uw klacht afgehandeld.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen