Klacht XMS: Ik zit al anderhalve week zonder internet en telefoon! En het duurt ws. nog wel even voordat het opgelost wordt!!

Ciska Zeijpveld

Omdat ik ontevreden ben over XMS heb ik mijn abonnement opgezegd. Ook dit gaat niet zonder problemen. Ik zit nu al anderhalve week zonder internet en telefoon omdat XMS mij wel heeft afgesloten, maar de glasvezel niet. Eerst zeggen ze dat zij alles correct hebben afgehandeld en dat het probleem bij Reggefiber ligt. Hen gebeld, zij zeggen: Nee, de fout ligt bij XMS. Vandaag (7.12.12) geeft XMS voor het eerst toe (na vele malen gebeld te hebben) dat het probleem bij hen ligt. Maar... ze weten niet hoe het op te lossen, dat zijn ze nog aan het onderzoeken en dat kan nog wel even duren. Dus: ik heb nog langer geen internet en telefoon!!! Ik krijg geen enkele toezegging wanneer dit probleem wordt opgelost, ondertussen kan mijn nieuwe provider niet aan de slag. XMS doet niets om mij tevreden te stellen. Ze kunnen niet terugbellen, ik kom niet verder dan de klantenservice die mij niet verder kan helpen. Gek en depressief word ik er van. Ik wil van XMS af en zelfs dat gaat niet zonder problemen. Kan ik teruggebeld worden? Kan de lijn schoon opgeleverd worden z.s.m.????

Kabel schoon opleveren, abonnement XMSbij Reggefiber opzeggen, zodat de lijn vrijkomt voor mijn nieuwe provider, zodat ik weer telefoon en internet heb!

XMS
    Beste mevrouw Zeijpveld,U geeft aan dat u het abonnement van XMS heeft opgezegd en dat u graag diensten afneemt van een andere glasvezelaanbieder. Wij hebben geen opzegging van u ontvangen. Wij kunnen u daarom hier niet bij helpen. Wilt u alsnog opzeggen? Stuur hiervoor een e-mail naar orderdesk@xmsnet.nl.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
    Ciska Zeijpveld
    Dit is dusweer typisch XMS! Ik heb een brief gestuurd naar het hoofdkantoor van XMS met mijn opzegging! Hoorde niks. Dus gebeld, per mail toen een bevestiging van XMS gekregen dat het werd beeindigd per 24 november. Dat was een zaterdag, kon nieuwe provider niet aan de slag. Weer mail & telefoonverkeer over een doordeweekse datum. Werd 26 november . Bevestigd door XMS per mail! Woensdag 28nov, na bellen, werd ik afgesloten, maar lijn niet schoon opgeleverd!! Tot op heden nog steeds niet!

Ook een klacht indienen over XMS?