Klacht XMS: Internet is goed service is zooooo slecht

# 19540
Brian Post

Inmiddels 6 jaar klant bij XMS en (gelukkig) nooit te maken gehad met de klanten service. Na meer dan een maand niet eens me eigen gegevens te kunnen aanpassen krijg ik zomaar in een keer een welkomst brief met mijn gebruikers gegevens. Ik log eindelijk in om news groepen aan te zetten en wat zie ik, nieuwsgroepen waren ingeschakeld zonder mijn toestemming!! Vervolgens gebeld en kreeg te horen dat ze het gingen crediteren en mijn inlog gegevens zouden sturen per post. Krijg ik gewoon weer 2 welkomst brieven!! Weer bellen en weer 30min aan de lijn krijg ik weer te horen we gaan weer een melding maken en wordt zo spoedig mogelijk opgestuurd. Vervolgens de volgende week weer niks in de post. Weer bellen en krijg ik te horen morgen terug bellen en krijgt u per telefoon de gegevens. Weer gebeld krijg ik te horen dat ze niks via de telefoon kunnen geven en dat het per e-mail weer gaat (wat eerst gezegd werd dat het niet mogelijk was). Al in al geen inlog en weer wachten. Zoo jammer dit

Zou gewoon mijn gegevens willen hebben en het liefst mijn gemaakte telefoon kosten vergoed hebben voor het lang in de wacht zitten.

XMS
    Beste meneer Post,U geeft aan dat u problemen heeft met inloggen. Het is ons niet helemaal duidelijk waarin. Wilt u dit verduidelijken? U zegt dat de nieuwsgroepen aanstonden zonder dat u dit heeft aangevraagd. Ter controle vraag ik u: Wilt u geen gebruik maken van de nieuwsgroepen? Zodat wij deze zo nodig kunnen uitzetten.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    Brian Post
    Zoals je kunt zien in mijn klacht wil ik gebruik maken van de nieuwsgroepen. Meerdermalig heb ik jullie gebeld voor mijn inlog gegevens voor de newsgroepen en steeds krijg ik een andere antwoord maar nooit een oplossing. Als jullie mijn klant dossier open dan zien jullie wat er aan de hand is
    Brian Post
    Gisteren avond weer contact opgenomen met het telefoon support en werd vermeld dat de support medewerker het niet intern zou doorzetten maar persoonlijk naar de desbetreffende afdeling zou gaan en terug zou bellen. Echter om 22:00 geen telefoontje. Vanochtend weer gebeld en kreeg te horen dat het steeds naar de administratie gestuurd werd en niet naar de technische dienst. Nu werd ik vermeld dat het nu naar de tech. dienst gestuurd zou worden echter dat ik moet rekenen op een week tijd.
    XMS
    Beste meneer Post,Wij zijn bezig om deze problemen te verhelpen. Wij houden het in de gaten en zodra er meer bekend is, hoort u het van ons.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    Brian Post
    Inmiddels weer een week voorbij en helaas nog geen oplossing.
    Om eerlijk te zijn kan ik niet begrijpen dat het meer dan 3 weken kan duren om alleen een inlog te krijgen (wat bekend zou moeten zijn, echter geeft de service desk zelf aan dat ze niet weten waar deze worden opgeslagen).
    Zou vanavond weer bellen en kosten maken om hetzelfde antwoord te krijgen. Echt jammer weer
    XMS
    Beste meneer Post,Om de inloggegevens opnieuw beschikbaar te kunnen maken voor onze klanten moet er een nieuwe module worden gemaakt, de verwachting is dat deze module over 4 weken klaar is.Wij houden dit verder voor u in de gaten en zullen contact met u opnemen zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?