Klacht XMS: Loze beloftes, slechte communicatie, foutieve facturatie

Anoniem

Januari jl. zijn wij voor tv, radio, telefonie en internet overgestapt naar XMS. We hebben o.a. de volgende problemen gehad: een maand vertraging m.b.t. de oplevering van de afgenomen diensten, 9 van de 10 keer niet teruggebeld worden terwijl dat door de helpdesk wel beloofd was, foutieve facturatie etc. etc. Nu na 10 maanden is de facturatie nog steeds niet in orde. In februari/maart jl. heeft XMS ons ten onrechte de kosten voor installatie, die nooit heeft plaatsgevonden, in rekening gebracht omdat wij dit zelf met een externe monteur geregeld hebben. Tot op heden hebben wij dit bedrag, ondanks toezeggingen van XMS, nog steeds niet ontvangen. Daarnaast heeft XMS ons per mail beloofd dat we 3 maanden compensatie van de abonnementskosten zouden krijgen i.v.m. hun slechte service. Dit is slechts ten dele gebeurd. Zo bont hebben wij het met een instantie nog nooit meegemaakt. XMS is in veel opzichten een zeer amateuristische organisatie.

Terugstorting van de onterecht afgeschreven installatiekosten en volledige compensatie van de beloofde abonnementskosten van 3 maanden.

XMS
    Beste meneer Jansen,U heeft exact dezelfde klacht geplaatst op klacht.nl.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om deze klacht af te sluiten?met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?