Klacht XMS: Maanden wachten op nummerportering - deel 2
Details
De klacht
Vervolg op eerdere klacht "Maanden wachten op nummerportering". #22198XMS geeft in zijn reactie aan dat het een "Voorstel tot afhandeling" is. Dat is het helemaal niet, het is gewoon een antwoord dat ze "binnenkort" gaan reageren.
De eerste keer kan je dat voorstel afwijzen en dan gaat de discussie verder maar hun laatste reactie (opnieuw een zinloze mededeling dat ze zo spoedig mogelijk zullen reageren) is opnieuw een voorstel tot afhandeling. Maar ja..... de 2e keer kan je dat voorstel niet meer afwijzen.
Klachtenkompas geeft vrolijk aan dat ik nog een paar dagen heb om te reageren, anders wordt de klacht gesloten maar ik kan niet reageren, dat laat de website niet toe na een tweede voorstel tot afhandeling,
De oplossing
Ik wil een ECHTE reactie van XMS op mijn klacht nummer 22198 en niet iedere keer een zinloze mededeling dat er zo spoedig mogelijk een reactie gaat komen (en dat dan als "voorstel tot afhandeling" kenmerken zodat de klager monddood wordt gemaakt op deze website). Als je belt gebeurt er niets, als je op deze website klaagt, krijg je wél reactie (waarschijnlijk omdat het openbaar is) maar ik word er zo langzamerhand echt moedeloos van. Zoals door Tim de Jongh telefonisch en in bovengenoemde klacht schriftelijk is aangegeven, hadden jullie 3 weken nodig voor de oplossing van mijn probleem. Die 3 weken lopen a.s. vrijdag 15 maart af. Indien niet opgelost, gaat er zaterdag een aangetekende brief met opzegging en eis tot schadevergoeding de deur uit wegens het niet nakomen van de overeenkomst door XMS.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.