Klacht XMS: Maanden wachten op nummerportering - deel 2

dhr Spaans

Vervolg op eerdere klacht "Maanden wachten op nummerportering". #22198
XMS geeft in zijn reactie aan dat het een "Voorstel tot afhandeling" is. Dat is het helemaal niet, het is gewoon een antwoord dat ze "binnenkort" gaan reageren.
De eerste keer kan je dat voorstel afwijzen en dan gaat de discussie verder maar hun laatste reactie (opnieuw een zinloze mededeling dat ze zo spoedig mogelijk zullen reageren) is opnieuw een voorstel tot afhandeling. Maar ja..... de 2e keer kan je dat voorstel niet meer afwijzen.
Klachtenkompas geeft vrolijk aan dat ik nog een paar dagen heb om te reageren, anders wordt de klacht gesloten maar ik kan niet reageren, dat laat de website niet toe na een tweede voorstel tot afhandeling,

Ik wil een ECHTE reactie van XMS op mijn klacht nummer 22198 en niet iedere keer een zinloze mededeling dat er zo spoedig mogelijk een reactie gaat komen (en dat dan als "voorstel tot afhandeling" kenmerken zodat de klager monddood wordt gemaakt op deze website). Als je belt gebeurt er niets, als je op deze website klaagt, krijg je wél reactie (waarschijnlijk omdat het openbaar is) maar ik word er zo langzamerhand echt moedeloos van. Zoals door Tim de Jongh telefonisch en in bovengenoemde klacht schriftelijk is aangegeven, hadden jullie 3 weken nodig voor de oplossing van mijn probleem. Die 3 weken lopen a.s. vrijdag 15 maart af. Indien niet opgelost, gaat er zaterdag een aangetekende brief met opzegging en eis tot schadevergoeding de deur uit wegens het niet nakomen van de overeenkomst door XMS.

XMS
    Beste meneer Spaans,Helaas kunnen wij uw klacht niet direct oplossen. Zodra wij meer informatie hebben over de oplossing, hoort u het van ons.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
    dhr Spaans
    22 feb schreef Tim de Jongh van XMS
    Wij hebben vorderingen kunnen maken met het herstellen van uw telefoonverbinding, helaas hebben we nu met een nieuwe foutmelding te maken. We hebben onze collega´s op de hoogte gebracht van deze foutmelding, we verwachten binnen 3 weken nieuwe informatie te ontvangen over het herstellen van deze foutmelding. We houden deze informatie goed in de gaten en nemen opnieuw contact met u op zodra de informatie beschikbaar is.
    NOG NIETS GEHOORD
    AL 5 MAANDEN W88
    XMS
    Beste meneer Spaans,Om de storing definitief op te kunnen lossen moet er een systeemaanpassing worden uitgevoerd, dit zijn ingrijpende werkzaamheden.We verwachten de werkzaamheden komende maand af te kunnen ronden, met de aanpassing in ons systeem verwachten wij uw storing definitief op te kunnen lossen.Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen wij opnieuw contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?