Klacht XMS: na 13 dagen nog steeds geen Telefoon, Inernet, TV en radio

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 24393
Gebruiker
dododo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

vanaf 20 maart geen Internet, TV, Telefoon en radio. Normaal gesproken moet de klacht binnen 5 werkdagen zijn opgelost. Ik bel dagelijks en soms 2 tot 3x per dag met XMS. Het enige wat zij zeggen is dat de storing in behandeling is bij Reggefiber. Verder doet XMS niets!! Ze nemen niet de moeite om voor de klant te bellen met Reggefiber. Vandaag is het 2 april en tot op de dag van vandaag nog niets van Reggefiber vernomen.

De oplossing

dat het kabelbedrijf mijn storing oplost. De glasvezelkabel moet doorgemeten worden.

2 reacties

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Koedijker,Uw klacht is in behandeling bij onze klachtenafdeling. Wij sluiten uw klacht op klachtenkompas.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
  2. Auteur
    XMS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Koedijker,U heeft op 9 april per e-mail antwoord van ons ontvangen. U heeft hierop gereageerd. Wij blijven bij het antwoord dat wij u hebben gegeven op 9 april.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dododo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen