Klacht XMS: Onterecht abonnement/facturering HBO

Lon

In november telefonisch ja gezegd tegen proefabonnement van 2 maanden HBO. Al na 2 weken besloten het op te zeggen. Het duurde tot begin januari voor XMS eindelijk kon bevestigen dat het was stopgezet na meerdere telefoontjes en emails. Er waren verder geen kosten. Eind goed al goed!
Tot onze verbazing stond er op de factuur van mei ineens een bedrag voor HBO. We waren opnieuw in een actie terechtgekomen, zo vertelde ons een medewerker klantenservice. In plaats van het afgesproken creditbedrag op de juni factuur werd opnieuw de abonnementskosten vermeld voor HBO. In totaal gaat het nu om een bedrag van 25,92 euro.
Vandaag 2 mails verstuurd naar facturering en klantenservice met het verzoek om creditering van 25,92 en bevestiging van stopzetten abonnement welke wij niet hebben afgesloten binnen 2 weken.

Graag 25,92 terug en bevestiging per mail dat we echt geen HBO abonnement hebben. (vreemd genoeg staan de 3 kanalen wel open op de tv)

XMS
    Beste mevrouw Krommenhoek,Onze excuses voor de langlopende problemen met het uitzetten van het HBO pakket. HBO
    Het pakket staat nu uit.Factuur
    Wanneer u de laatste twee facturen bekijkt ziet u dat HBO in rekening is gebracht. Een deel daarvan is al gecrediteerd op de factuur van mei. Het deel van 10 juni tot 31 juli helaas nog niet. Wij zorgen ervoor dat ook deze periode HBO wordt gecrediteerd. Dit gebeurd op de volgende factuur.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?