Klacht XMS: Opzeggen abonnement

fmwiegersma@casema.nl

Heb in december 2011 een abonnement genomen bij XMS omdat we in Leusden glasvezel kregen. Ik dacht ik wil mee liften en begin december ging het abonnement in.
In die zelfde maand heb ik me bedacht. Toch te duur en wou er vanaf. Heb een opzegbrief betaald moeten downloaden bij hun. Een zelf geschreven zouden ze waarschijnlijk niet accepteren ging ik van uit. Ik kreeg bericht u bent te laat had binnen 7 dagen moeten gebeuren. Uw contract loopt tot december 2012 door en dan stopt het.
In maart 2013 zag ik op mijn giro dat er nog steeds afgeschreven werd maandelijks en heb het terug laten boeken. Krijg nu aanmaningen met zelfs kans op deurwaarder. Heb gebeld met de orderdesk en zij zagen in de computer dat mijn contract afliep in 2012. Maar is niet door hun beeïndigd en in maart 2013 zouden hem als nog beeïndigen en hebben ze ook nog niet gedaan. Ze weigeren een contract te stoppen. Blijkbaar door miscommunicatie tussen afdelingen of misschien nog erger.

Stoppen met het contract zo als afgesproken? Dus december 2012

XMS
    Beste meneer Wiegersma,U geeft aan dat u het abonnement al eerder heeft opgezegd. Wij zien dat dit inderdaad het geval is. Onze excuses dat dit niet goed is verwerkt. Het abonnement wordt nu alsnog gestopt en de gemaakte kosten vanaf 11-12-2012 worden gecrediteerd.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?