Klacht XMS: Overstappen naar nieuw provider wordt geblokkeerd.

Alfronfred

begin januari heb ik een abonnement afgesloten bij Tweak. Mijn toekomstige provider(Tweak) geeft aan dat de migratie wordt geblokkeerd. Zij krijgen de volgende melding: "uitvoering niet mogelijk ivm lopende order" met als verzoek om bij XMS na te vragen welke 3e partij de lijn probeert over te nemen. .
XMS geeft mij telefonisch geen informatie waardoor ik niet met die onbekende derde partij in contact kan treden. Het lijkt erop alsof ik gegijzeld zit bij XMS, op deze manier kan ik nooit weg.
Ik heb twee weken geleden schriftelijk gevraagd om opheldering en oplossing door XMS. Daarna blijft het angstvallig stil bij XMS. Als ik navraag doe wanneer ik een reactie mag verwachten, blijft dat onbekend.
Ondertussen ben ik een maand verder en geen stap verder gekomen.

Wat ik wil en reeds eerder heb aangegeven aan XMS is dat zij aangeven wat de reden is waarom de migratie wordt geblokkeerd. En nog belangrijker, dat zij de oorzaak wegnemen en met Tweak een nieuwe migratiedatum vaststellen. De nieuwe ingangsdatum moet één maand na oplossing probleem liggen zodat ik mijn abonnement bij XMS tijdig kan opzeggen.

XMS
    Beste meneer Rongen,Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u wilt overstappen naar Tweak. Om de diensten snel over te laten gaan wilt u dit middels een migratie doen. U geeft aan dat de migratie helaas niet lukt.Migratie
    De migratie wordt aangevraagd door de nieuwe provider. Wij zien geen lopende orders bij uw abonnement in ons systeem. Wij blokkeren geen migraties. Als de migratie niet lukt vanwege een blokkade, zal Tweak de reden hiervoor moeten achterhalen.Stop abonnement
    Wanneer er een migratiedatum bekend is, kunt u deze aan ons doorgeven zodat wij uw abonnement na deze datum bij ons kunnen stoppen.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?