Klacht XMS: Overstapservice / nummerbehoud

Math

17 december 2012 overstapformulier naar XMS gestuurd met nummerbehoud. Gewenste einddatum zou zijn 28 februari. XMS heeft mijn abonnement al op 24 januari opgezegd. Vaste telefoon kan ik vanaf 17 januari niet meer gebruiken. Bij mijn vorige provider UPC gevraagd hoe het zat met mijn telefoonnummer. Als antwoord kreeg ik van UPC dat het nummer nog niet geporteerd was, en dat ze mijn nummer veilig zouden stellen. Hiervan heb ik XMS toen op de hoogte gebracht. Zo veel mogelijk via mail en brieven in verband met mobiele telefoonkosten, deze zijn al opgelopen tot ca € 50.
Al 3 maanden bezig met het verzenden van mailtjes, welke niet of veel te laat beantwoord worden. Twee schriftelijke klachten ingediend, word niet schriftelijk op gereageerd. Men belt steeds dat men er mee bezig is. Veel telefoontjes geleegd met als antwoord dat men er mee bezig is. Ik kon heel lang niet inloggen op mijn XMS, heeft 2 maanden geduurd voor dit was opgelost. Helaas maximale karakters bereikt.

Mijn vaste telefoonlijn zo vlug mogelijk activeren. Onkosten vergoeding mobiele telefoon, portokosten. 2 maanden gratis abonnement, abonn. is veel te vroeg ingegaan. tv- en internet ben ik zeer tevreden over.

XMS
    Beste meneer Herben,Wij zijn op dit moment bezig met het uitzoeken van uw situatie, zodra dit is afgerond nemen wij contact met u op om u te informeren over de actuele stand van zaken.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare
    XMS
    Beste meneer Herben,Wij hebben vanmiddag telefonisch contact met u opgenomen om de actuele situatie verder te bespreken. We hebben afgesproken uw abonnement per 26 april 2013 verder stop te zetten, u ontvangt in mei de eindafrekening met de correctie voor uw telefoonkosten zoals besproken.Wij vinden het spijtig dat we u niet beter van dienst hebben kunnen zijn, we hopen u in de toekomst opnieuw als klant te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare

Math

Ook een klacht indienen over XMS?