Klacht XMS: Pakket wijziging

Klachtnummer
# 27848
Gebruiker
R.G. Kaaijk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

28 april jl mijn pakket gewijzigd van tv, radio, internet en bellen in internet en bellen. Een downgrade dus...

Dit is op band opgenomen, medewerker vertelde mij dat dit in 10 dagen geregeld kon zijn, achteraf kon het niet in 10 dagen, foutje medewerker. Kan gebeuren.
Na 6 telefoontjes, heb ik nog steeds het oude pakket, niemand weet hoe of wat. Kortom ik ben bang dat ik een juni een rekening krijg voor diensten die ik allang heb laten wijzigen............. Op hun site Mijn XMS neem ik ook nog steeds de oude diensten af.

De oplossing

In juni een rekening voor internet en bellen ipv tv, radio internet en bellen

3 reacties

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Kaaijk,
    Wij proberen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Zodra dit is gelukt, hoort u opnieuw van ons.
    Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
  2. Auteur
    R.G. Kaaijk
    Datum
    nog steeds geen oplossing
  3. Auteur
    R.G. Kaaijk
    Datum
    grijze haren inmidels

Ook een klacht indienen over XMS?