Klacht XMS: Per ongeluk afgesloten

Klachtnummer
# 26702
Gebruiker
H.Poelen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

XMS heeft zelf toegegeven, dat men me per ongeluk heeft afgesloten. Het afsluiten was 27-04-2013, vele malen contact gezocht met helpdesk, ook via e-mail. Als snel was het antwoord ;"men is er mee bezig". Vandaag 16-5-2013 nog steeds geen antwoord op wanneer het probleem opgelost is. Vroeg nog naar ze of het weken ging duren, nee hoor was hun antwoord, nee echt niet. Het is meer dan schandalig dat je niks hoort, er hoeven geen bergen verzet te worden, als je snel kunt afsluiten kan je ook snel aansluiten!
Ik heb ze een paar dagen geleden een ultimatum gesteld, dat vanavond alles weer moet werken zoals het zou moeten, anders volgen er zeer kostbare of lastige (voor XMS) acties. Dit is een van de laatste pogingen om het nog op een redelijk vriendelijke manier te vragen.

De oplossing

Zorg ervoor dat ik zo snel mogelijk weer van de diensten gebruik kan maken en laat me weten wanneer dat zo is. Wees helder in de communicatie, plus ik heb hier nu zoveel ellende van gehad dat ik wel iets meer wil dan een excuus of een bos bloemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

XMS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen