Klacht XMS: sinds nov2012 klachten XMS, geen service, telefoon en mail wordt niet beantwoord etc

# 20075
Keizers-Kuiper Keizers

Begin november deed XMSnet een upgrade van hun systeem. Daarmee werd het mailprogramma in de war gestuurd. Ineens was de adressenlijst verdwenen; binnenkomende mail was in verkeerd formaat, zonder opmaak alleen tekstversie, links werkten niet. De mailbox moet je 2x opstarten en krijgt dan een squirrelversie.
Op de supportmail kun je niet meer inloggen: klantnummer, naam, noch wachtwoord worden herkend, waardoor verbeteringen niet in te stellen zijn.
Kantoor is gesloten, servicelijn werkt niet: minutenlang muziekje of "bel later nog eens", klacht via mail wordt niet beantwoord. Tientallen telefoontjes, mailtjes in 3 mnd hebben niets uitgehaald. Ook telefoon werkt vaak alleen op vaste lijnen en geeft 'netwerkfout' aan.

Herinstallatie van mijn account. Mogelijkheid om in te loggen en gegevens aan te passen, netwerkfout herstellen, verbindingsfouten repareren.

XMS
    Beste meneer Keizers - Kuiper,Wij hebben onze collega's de opdracht gestuurd om de huidige inloggegevens per post naar u te sturen, met deze gegevens kunt u inloggen op uw Mijn XMS omgeving.Via instellingen (menu bovenkant) en hierna e-mail (menu rechterkant) kunt u het wachtwoord wijzigen van het door u geselecteerde e-mailadres.Kunt u ons verder toelichten wat de problemen zijn met de telefoonaansluiting? U kunt de informatie als reactie op deze klacht naar ons sturen.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?