Klacht XMS: sinds nov2012 klachten XMS, geen service, telefoon en mail wordt niet beantwoord etc
Details
De klacht
Begin november deed XMSnet een upgrade van hun systeem. Daarmee werd het mailprogramma in de war gestuurd. Ineens was de adressenlijst verdwenen; binnenkomende mail was in verkeerd formaat, zonder opmaak alleen tekstversie, links werkten niet. De mailbox moet je 2x opstarten en krijgt dan een squirrelversie.Op de supportmail kun je niet meer inloggen: klantnummer, naam, noch wachtwoord worden herkend, waardoor verbeteringen niet in te stellen zijn.
Kantoor is gesloten, servicelijn werkt niet: minutenlang muziekje of "bel later nog eens", klacht via mail wordt niet beantwoord. Tientallen telefoontjes, mailtjes in 3 mnd hebben niets uitgehaald. Ook telefoon werkt vaak alleen op vaste lijnen en geeft 'netwerkfout' aan.
De oplossing
Herinstallatie van mijn account. Mogelijkheid om in te loggen en gegevens aan te passen, netwerkfout herstellen, verbindingsfouten repareren.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.