Klacht XMS: sinds nov2012 klachten XMS, geen service, telefoon en mail wordt niet beantwoord etc

Klachtnummer
# 20075
Gebruiker
Keizers-Kuiper Keizers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin november deed XMSnet een upgrade van hun systeem. Daarmee werd het mailprogramma in de war gestuurd. Ineens was de adressenlijst verdwenen; binnenkomende mail was in verkeerd formaat, zonder opmaak alleen tekstversie, links werkten niet. De mailbox moet je 2x opstarten en krijgt dan een squirrelversie.
Op de supportmail kun je niet meer inloggen: klantnummer, naam, noch wachtwoord worden herkend, waardoor verbeteringen niet in te stellen zijn.
Kantoor is gesloten, servicelijn werkt niet: minutenlang muziekje of "bel later nog eens", klacht via mail wordt niet beantwoord. Tientallen telefoontjes, mailtjes in 3 mnd hebben niets uitgehaald. Ook telefoon werkt vaak alleen op vaste lijnen en geeft 'netwerkfout' aan.

De oplossing

Herinstallatie van mijn account. Mogelijkheid om in te loggen en gegevens aan te passen, netwerkfout herstellen, verbindingsfouten repareren.

1 reactie

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Keizers - Kuiper,Wij hebben onze collega's de opdracht gestuurd om de huidige inloggegevens per post naar u te sturen, met deze gegevens kunt u inloggen op uw Mijn XMS omgeving.Via instellingen (menu bovenkant) en hierna e-mail (menu rechterkant) kunt u het wachtwoord wijzigen van het door u geselecteerde e-mailadres.Kunt u ons verder toelichten wat de problemen zijn met de telefoonaansluiting? U kunt de informatie als reactie op deze klacht naar ons sturen.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen