Opgelost door XMS: Sinds vanmiddag 17 uur geen verbinding met XMS

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90204
Gebruiker
gjvdputten
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds hedenmiddag rond 17 uur geen verbinding meer. Geen internet, geen telefoon, geen analoog signaal, niets. Kan geen contact krijgen met service dienst oid. Maandag 9 uur pas. Vind ik wel rijkelijk laat om een storing door te gevenn

Gewenste oplossing

Zsm opheffen van de storing, melden van storingen 7x 24 uur mogelijk maken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Van der Putten,Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u problemen heeft met uw diensten. Zijn de problemen inmiddels opgelost?Met vriendelijke groet,Sophie
    XMS Webcare
  2. Auteur
    gjvdputten
    Datum
    Vanmorgen naar de storingsdienst gebeld. Helaas werd ik tot 2x toe afgebroken. Kreeg bij de 3e keer iemand aan de telefoon die de klacht adequaat heeft behandeld. Het bleek dat de adapter van de voeding kapot was. Gelukkig had ik nog een adapter liggen die qua aansluiting paste, anders was het wachten totdat de nieuwe adapter was opgestuurd. En dat zou een aantal dagen wachten betekenen. Jammer dat XMS geen 24-uurs bereikbaarheid heeft. Anders was dit probleem veel eerder verholpen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen