Klacht XMS: Te vroeg afgesloten na opzegging

Klachtnummer
# 77789
Gebruiker
Roosisboos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nu xms overgaat in Telfort heb ik mijn glasvezel internet abonnement opgezegd per 1 november. Vandaag krijg ik een brief dat het vandaag beëindigd wordt, 5 weken te vroeg! Ik ben afhankelijk van internet voor mijn werk, dus dit is redelijk dramatisch. Help?!

Gewenste oplossing

Opnieuw aansluiten en, zoals afgesproken, beëindigen per 1 november

1 reactie

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste mevrouw Gerritse,Bedankt voor uw klacht. Uw abonnement stopt per 1 november 2014. Onze excuses dat u verkeerd geïnformeerd bent over de opzegdatum. Wij raden u aan om met Telfort contact op te nemen om na te gaan of het slim is het abonnement bij ons al te stoppen en dit geen problemen geeft met de overgang naar Telfort.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen