Opgelost door XMS: Telefoon ligt er dagelijks uit.

G. Kooi

Vanaf maart 2013 glasvezel van XMS. Vanaf omzetting naar glasvezel valt iedere keer onze telefoon uit. Na resetten van de modem doet de telefoon het weer voor een dag. Sinds gisteren een nieuwe storing erbij. Helemaal geen telefoon meer alleen voicemail. Volgens XMS is deze storing in onderzoek en hoeven wij alleen de modem maar te resetten. Radio/TV en internet doen het wel. Het onderste groene lampje (telefoon) op de modem is steeds uit.

Nieuwe glasvezelmodem, en geld terug / compensatie dat wij de telefoon niet kunnen gebruiken.
Graag van XMS een reactie met een datum wanneer wij eerder van het glasvezelcontract met XMS af kunnen, het liefst voor 9 maart 2014.

XMS
    Beste meneer, mevrouw Kooi,Hartelijk dank voor uw klacht. Hierin geeft u aan problemen te hebben met telefonie.
    Wij kunnen ons goed voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent.Omdat de storing langer duurt dan 21 dagen mag u het abonnement kosteloos opzeggen. We horen graag of u hier gebruik van wilt maken. Als u dit wil vernemen wij ook graag per welke datum u het abonnement wilt opzeggen. Zo heeft u eerst de gelegenheid een nieuwe provider te zoeken.Met vriendelijke groet,
    G. Kooi
    Harteliojk dank voor uw snelle reactie. Wij gaan op zoek naar een andere provider.
    G. Kooi
    Nieuwe provider wordt KPN.
    Op 22 oktober 2013 komen zij glasvezel aansluiten in ons huis. Het telefoonnummer nemen wij mee naar onze nieuwe provider. Opzeggingsbrief is onderweg.
    XMS
    Beste meneer, mevrouw Kooi,Bedankt voor uw reactie. Wij wachten uw opzegging af. Wij raden u aan om bij de KPN kenbaar te maken dat u op dit moment diensten van ons, een andere glasvezelaanbieder, ontvangt. Dit kan invloed hebben op de overstap.Heeft u vragen?
    Heeft u nog vragen, belt u ons dan gerust. Ons telefoonnummer is 088 555 25 55. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. U kunt ons ook e-mailen op support@xmsnet.nl.Met vriendelijke groet,
    G. Kooi
    Krijg je van een aangetekende verzonden opzeggingsbrief ook een bevestiging van ontvangst met datum einde contract van XMS?
    XMS
    Beste meneer, mevrouw Kooi,Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw brief ontvangen. U ontvangt deze week een reactie op uw klacht.Met vriendelijke groet,
    G. Kooi
    Ik wacht in spanning de schriftelijke reactie van XMS af.

G. Kooi

Ook een klacht indienen over XMS?