Klacht XMS: Telefoonverbinding valt steeds weg

Moniek

Vanaf eind augustus 2013 glasvezel. Telefoonverbinding valt bijna dagelijks weg.
Na resetten van modem hebben we weer (tijdelijk) verbinding. Hierover een week geleden gebeld met de klantenservice. Het antwoord op mijn vraag wanner dit opgelost werd, was: " Er wordt aan gwerkt, het is een landelijk probleem"
Tot op heden geen verbetering in de verbinding.

Graag wil ik weten wanneer dit probleem opgelost wordt.

XMS
    Beste meneer, mevrouw Hensing,Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u sinds augustus problemen ervaart met onze telefonieverbinding. U weet dat dit een landelijk probleem is en wilt graag weten wanneer het is opgelost. Helaas is het nog niet bekend wanneer het probleem opgelost zal zijn. Wij werken al enige tijd aan een oplossing en proberen dit zo snel mogelijk te realiseren.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
    Moniek
    Bedankt voor uw reactie. Graag wil ik weten of het landelijke probleem alleen bij XMS klanten is of is het een probleem van het glasvezelnetwerk? Graag ontvang ik uw reactie. Met vriendelijke groet
    XMS
    Beste meneer, mevrouw Hensing,Het probleem doet zich bij meerdere glasvezelaanbieders voor.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
    Moniek
    Dank voor uw antwoord. Wilt u mij informeren wanneer het probleem verholpen is?
    Met vriendelijke groet
    Moniek Hensing

Ook een klacht indienen over XMS?