Klacht XMS: Vaste telefoon niet actief na verhuizing

Klachtnummer
# 25647
Gebruiker
rene1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee weken geleden een verhuizing aangevraagd (10 april). Na twee weken is na herhaaldelijk bellen wel het internet actief. op 23 april van de helpdesk te horen gekregen dat alles in orde zou komen. Vandaag (24 april) weer gebeld en nu hoor ik dat het actief maken van het vaste nummer twee weken kan duren. Dit omdat er intern een fout is gemaakt. De helpdesk medewerker geeft aan dat het als het ' snel' wordt opgepakt een dag werk is maar dat het ook twee weken kan duren.
Volgens de helpdeskmedewerker verder niets aan te doen ...

twee weken zonder aansluiting is wat mij betreft onacceptabel. bovendien blijft de telefoon dus actief tot na de overdracht van mijn oude woning aan de nieuwe eigenaars.

De oplossing

snel aansluiten van mijn nummer

1 reactie

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Monshouwer,Uw vertrouwde telefoonnummer staat weer op het glasvezelmodem. Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen