Opgelost door XMS: Voeding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 17288
Gebruiker
D. Krijgsman
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na klein onderzoek is mijn voeding kapot normaal heb ik er twee een voor internet en een voor de telefoon xms gebeld en zouden binnen 5 dagen voeding opsturen zijn nu al een paar weken verder en nog niks ontvangen diversen mail gestuurd nog geen antwoord of reactie dus wanneer ik de telefoon nodig heb voeding wisselen en weer terug ppff zo moe van deze service als je het service mag noemen en dan ben ik al klant vanaf 2006 overstappen zit er wel inals dit zo doorgaat.

4 reacties

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Krijgsman,Wij hebben een nieuwe melding gemaakt en houden deze voor u in de gaten. Wij verwachten dat u nu wel binnen vijf werkdagen een adapter toegestuurd krijgt. Onze excuses, dit was eerder verkeerd gegaan door een interne fout.Met vriendelijke groet,
    Sophie van der Laat
    Webcare
  2. Auteur
    D. Krijgsman
    Datum
    Benf benieuwd of dit binnen 5dagen opgelost is want dit kan natuurlijk binnen een dag opgelost worden heb zelfs aangeboden het op te halen maar we wachten het maar weer af
  3. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Krijgsman,Wij zien dat de nieuwe adapter afgelopen week bij u is afgeleverd, hiermee kunt u weer volledig gebruik maken van onze diensten.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tim de Jongh
    XMS Webcare
  4. Auteur
    D. Krijgsman
    Datum
    Vandaag de adapter binnen gekregen afhandeling is ok alleen jammer dat je eerst een klacht moet indienen terwijl dit niet nodig was geweest

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Krijgsman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen