Klacht XMS: Vrijgeven van de glasvezellijn

Klachtnummer
# 38311
Gebruiker
willemwoestenenk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu een maand correspondentie met XMS om de glasvezellijn vrij te geven. Zij zeggen dat er een technische storing hebben (van 3 maand want de vorige bewoner had er ook last van). Dit lijkt mij toch een vrij lange tijd. Ik kom nu niet meer verder met ze en kan nu geen verbinding afsluiten met een nieuwe provider. Graag hulp hierbij zodat deze verbinding zsm wordt verbroken.

De oplossing

Glasvezellijn afsluiten.

3 reacties

  1. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Woestenenk,Bedankt voor uw klacht. Wij zien dat de opzegging nog niet volledig was verwerkt. Wij zorgen ervoor dat dit alsnog gebeurd.
    De glasvezellijn is naar verwachting op 30 oktober helemaal vrij.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
  2. Auteur
    willemwoestenenk
    Datum
    Hallo,
    Helaas is de verbinding nog niet verbroken. Het lampje WAN brandt nog steeds op het kastje. Graag hoor ik wanneer deze verbinding nu kan worden verbroken en waarom de afspraak van 30 oktober niet kon worden nagekomen.
    Groet,
    Willem
  3. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Woestenenk,Bedankt voor uw bericht. Helaas zullen wij de planning moeten bijstellen. De lijnen staan sinds 29 oktober in ophef. Dit betekend dat het nog maximaal 10 werkdagen zal duren voordat de lijnen vrij zijn. Onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen