Klacht XMS: weigering van aansluiting ondanks aanmelding

Klachtnummer
# 32657
Gebruiker
Fred
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De aanmelding is op 20 maart 2012 door het glasvezelinitiatief in een bestand doorgegeven aan Jasper Henkelman van XMS en aan Oscar Janssen van Reggefiber

- Bij XMS zijn vier aanmeldingen uit het bestand kwijtgeraakt, waaronder die van mij

- Het glasvezelinitiatief heeft het originele bestand op 25 juni 2013 nogmaals gestuurd naar Rolf Marhé van XMS

- Wat XMS moet doen is de aanmelding (3-in-1 instap XMS) alsnog invoeren in hun systeem en de afgesproken korting (4 maanden gratis abonnement) geven.
+ 22 maanden gratis de mediabox

- Maud Goppel en Albert Gunning van KPN handelen momenteel alle Nijmeegse problemen van KPN en Telfort (en daarmee ook XMS) af.



De oplossing

Aansluiting zo snel mogelijk in orde maken !!!

3 reacties

  1. Auteur
    Fred
    Datum
    XMS - Het zou erg netjes zijn om te reageren op mijn klacht !
    Ik heb alle contactpersonen waarmee ik gesproken heb, en die het in orde zouden maken, genoemd. Maar u geeft niet thuis !!!Graag mij aansluiten zoals toegezegd !!
  2. Auteur
    XMS
    Datum
    Beste meneer Hendrix,Wij hebben deze vraag uitgezet naar de marketing en sales afdeling. Wij hebben hier echter nog geen reactie op gekregen.Met vriendelijke groet,
    Sophie
    XMS Webcare
  3. Auteur
    Fred
    Datum
    Ik mag aannemen dat dit geen langlopende zaak is.
    De contactpersonen die het beloofd hebben zijn bekend, dus het is een kwestie van snel afwerken.
    Ik hoor graag van u,Met vriendelijke groeten,
    m. hendrix

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen