Klacht XMS: Wel een schriftelijke bevestiging - maar aansluiten... Hoi maar !

Klachtnummer
# 39093
Gebruiker
Fred
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT De aanmelding is op 20 maart 2012 door het glasvezelinitiatief in een bestand doorgegeven aan Jasper Henkelman van XMS en aan Oscar Janssen van Reggefiber

- Bij XMS zijn vier aanmeldingen uit het bestand kwijtgeraakt, waaronder die van mij

- Het glasvezelinitiatief heeft het originele bestand op 25 juni 2013 nogmaals gestuurd naar Rolf Marhé van XMS

- Wat XMS moet doen is de aanmelding (3-in-1 instap XMS) alsnog invoeren in hun systeem en de afgesproken korting (4 maanden gratis abonnement) geven.
+ 22 maanden gratis de mediabox

- Maud Goppel en Albert Gunning van KPN handelen momenteel alle Nijmeegse problemen van KPN en Telfort (en daarmee ook XMS) af.

De oplossing

A A N S L U I T E N !!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

XMS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over XMS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen