Klacht XMS: xms incasseert 3 jaar lang abonnement hoewel geen dienst is geleverd

widajono

in november bleek dat mijn dementerende moeder al 3 jaar abonnement betaald aan xms zonder dat van enige dienst gebruik wordt gemaakt.
hoewel ik 3x per telefoon en email contact heb gehad zeggen zij niks te kunnen doen.
deze week vond ik een kopie van de opzegbrief aan xms (gemaakt door een medewerker van de xms winkel) tussen de spullen van mijn ,moeder.
al sinds maart 2011 was ook zij bezig om het abonnement te annuleren.
inmiddels is er dis €1620 betaalt voor niks..

ik verwacht van xms een excuus dat zij 3 jaar lang incasseren en niet reageren op verzoeken tot annuleren.
ik verwacht een passende financiële tegemoetkoming.
ik verwacht per direct stopzetten van het abonnement en alles in een schriftelijke bevestiging

XMS
    Beste mevrouw Boessenkool,U wilt graag dat de kosten voor het abonnement worden gecrediteerd. U geeft aan dat er al eerder en opzegging naar ons is gestuurd.Opzegging
    Wij hebben niet eerder dan 6 december 2013 een opzegging van u ontvangen.Creditering
    Helaas kunnen wij u niet tegemoetkomen in de reeds betaalde abonnementskosten. XMS levert de diensten waar om gevraagd is en waarvoor betaald wordt, ongeacht of hier wel of niet gebruik van wordt gemaakt. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat lange tijd dubbele kosten zijn gemaakt, maar helaas was dit niet door een fout van XMS. Wij kunnen dan ook niets vergoeden. Coulance
    Uit coulance is het abonnement per direct gestopt, zonder een maand opzegtermijn.Met vriendelijke groet,
    XMS Webcare
    widajono
    wat fijn dat het abonnement opgezegd kan worden, echter dit is al eerder gedaan.. dat is dus geen oplossing.
    nogmaals, ik begrijp dat jullie juridisch niets verplicht zijn maar naar mijn mening KUNNEN jullie wel iets doen, dat heet coulance en klantvriendelijkheid..
    XMS
    Beste mevrouw Boessenkool,Om u tegemoet te komen is het abonnement zonder opzegtermijn beëindigd.Met vriendelijke groet,
    XMS Webcare
    tjonge....
    TOTAAL GEEN COULANCE EN KLANTVRIENDELIJKHEID BIJ XMS. HOE TELEURSTELLEND!!!!!ben benieuwd hoe jullie zouden regeren als het andersom was, een klant maakt al 3 jaar gebruik van jullie diensten maar betaalt geen abonnementskosten.. iets om over na te denken he? tenminste ik hoop dat jullie dat doen.. succes!
    ik laat het er nog niet bij zitten.
    widajono
    Heb ik vorige week 2 incassoss gestorneerd, ligt er een brief in de bus waarin staat dat we achter zijn met de betalingen.. Haha!
    Dan komen jullie wel in actie, als er €90 terug gehaald wordt.
    Heel typisch!
    widajono
    heb van de week een brief ontvangen waarin erkend wordt dat de opzegging reeds in 2011 is ontvangen maar dat ze er geen gehoor aan hebben gegeven omdat het een contract van 1 jaar was.
    mijns inziens geldt de opzegging dan per eerstvolgende opzeg datum, of heb ik dit helemaal verkeerd?
    omdat er een paar keer een brief is verstuurd van xms vindt men dat de klant had kunnen weten dat er nog steeds een abonnement actief was ?!
    IK VIND HET RONDUIT SCHANDALIG DIT!!!!!!!!!!!!!
    Beste mevrouw Boessenkool,
    We begrijpen dat u teleurgesteld bent maar helaas werkt het niet zo. Als de opzegging geweigerd wordt wegens een lopend contract betekent niet dat het contract dan per eerst beschikbare datum beëindigd wordt. Onze excuses voor het ongemak.
    widajono
    Wat een onzin! Als je een contract opzegt dan kan dat direct of per eerstvolgende mogelijkheid.
    Ik verwacht binnen 10 werkdagen een bedrag van €1080 terug op haar bankrekening, het betaalde bedrag aan abonnementskosten terwijl het abonnement opgezegd was.
    Mocht ik binnen deze termijn geen geld terug zien neem ik contact op met kassa en radar, u vast wel bekend van tv.Wilma Boessenkool