Klacht Xpendy : Diep triest

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 622585
Gebruiker
Quintschreijnders
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via Google ( zoeken op opzeggen bij ASR) blijkbaar op xpendy gekomen.
Direct na de bevestiging de boel geannuleerd.
Ik wilde een abonnement opzeggen van 3,50. Ik ben nu de dupe voor 30 euro, voor iets wat ik zelf kan opzeggen. Daar was ik tenslotte ook mee bezig
Binnen 1 minuut geannuleerd. Lezen ze niet hebben ze geen tijd voor. Een aantal dagen verder sturen ze de aangetekende brief. Daar hebben ze wel tijd voor.
Op geen enkele andere manier bereikbaar. Ik voel mij opgelicht, in de maling genomen. Het feit dat er geen oplossing komt, zegt mij dat dit dus de bewuste werkwijze is. Echt waardeloos in deze dure tijd. Ik zeg niets voor niets een abonnement van 3,50 op als ik het makkelijk had kunnen betalen.
Diep en diep triest dit!
Ga toch op een eerlijke manier jullie geld verdienen! De reviews zijn niet voor niets bar en bar slecht.

Gewenste oplossing

Ik wil niet 30 euro betalen voor iets wat ik niet wilde en direct heb opgezegd. Waren jullie telefonisch bereikbaar had ik direct kunnen bellen en had het direct geannuleerd kunnen worden. Deze werkwijze is pure misleiding.
Ik wil wel iets betalen maar zeker niet alles!
Geboden oplossing
Er word niet gelezen, er word een standaard antwoord gegeven. Ik heb binnen 1 minuut geannuleerd. Ruim op tijd dus. Jullie zijn onbereikbaar voor de klanten, maar hebben wel tijd om een paar dagen later een aangetekende brief te versturen. Dus nee, dit is absoluut niet opgelost. De oplossing is luisteren naar je klanten. Lees een annulering. Ik wil dus geen 30 euro betalen op deze manier
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Bedankt voor je beoordeling.
    Wat jammer om te horen dat je de kosten vooraf niet hebt gezien, ik begrijp dat dit vervelend is! De kosten worden wel vooraf weergegeven op onze site en staan ook vermeld boven de knop om te bevestigen. Mocht je vragen hebben over je order dan ben je welkom om ons een e-mail te sturen zodat wij met je mee kunnen kijken.

    Sara | Team Xpendy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Xpendy ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen