Klacht Xpendy : Diep triest
Details
Klacht
Via Google ( zoeken op opzeggen bij ASR) blijkbaar op xpendy gekomen.Direct na de bevestiging de boel geannuleerd.
Ik wilde een abonnement opzeggen van 3,50. Ik ben nu de dupe voor 30 euro, voor iets wat ik zelf kan opzeggen. Daar was ik tenslotte ook mee bezig
Binnen 1 minuut geannuleerd. Lezen ze niet hebben ze geen tijd voor. Een aantal dagen verder sturen ze de aangetekende brief. Daar hebben ze wel tijd voor.
Op geen enkele andere manier bereikbaar. Ik voel mij opgelicht, in de maling genomen. Het feit dat er geen oplossing komt, zegt mij dat dit dus de bewuste werkwijze is. Echt waardeloos in deze dure tijd. Ik zeg niets voor niets een abonnement van 3,50 op als ik het makkelijk had kunnen betalen.
Diep en diep triest dit!
Ga toch op een eerlijke manier jullie geld verdienen! De reviews zijn niet voor niets bar en bar slecht.
Gewenste oplossing
Ik wil niet 30 euro betalen voor iets wat ik niet wilde en direct heb opgezegd. Waren jullie telefonisch bereikbaar had ik direct kunnen bellen en had het direct geannuleerd kunnen worden. Deze werkwijze is pure misleiding.Ik wil wel iets betalen maar zeker niet alles!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.