Klacht Xpendy : Dit bedrijf moet aangeklaagd worden.. Hoe is dat mogelijk in Nederland na zoveel klachten.

Bb bedriegertjes

Complete consumenten oplichting.. Wie doet aangifte.

Dit bedrijf moet verdwijnen van de site. Radar heeft hier uitgebreid over geschreven ...; en ze gaan maar door. Onbegrijpelijk.
Met verbazing lees ik weer een standaard briefje van Xpendy dat ze niets fout doen . Maar wel tot nu toe 443 echte klachten op Trust pilot. Ze trekken geld van je rekening terwijl je daar geen goedkeuring voor hebt gegeven voor akkoord . Omdat ik er achter kwam niet op de site van Visa te zitten ,zelf geen bankrekening opgegeven ,maar Xpendy is klik en ik heb je.. Dit moet stoppen zoals de reviews ook weergeven. Ik heb het bedrag €29,95 gestorneerd ( terug boeking ) en dreigen met deurwaarders etc. tot € 600 euro. Per mail heb ik ze ook gevraagd mij bewijs stukken te sturen dat ik akkoord heb gegeven, (geen antwoord ). Wel na 14 dagen dat ze het niet kunnen annuleren. In al die reviews staat het zelfde . Dit moet echt stoppen ook omdat het programma Radar in 2021 er melding van heeft gemaakt. Zelf ga ik weer melding maken bij Radar. E hoop op succes. Vr.groet, Edward

Xpendy

Beste E. Nieuwenhoven,

Graag wijzen wij u er op dat wij geen misbruik maken van onze klanten. De opzegbrief is geheel gratis te verkrijgen en uit te printen via onze website, een grote knop 'printen' staat vermeld rechts onderaan de brief.

Veel mensen ervaren het opzeggen van hun abonnement(en) als erg gecompliceerd, daarom zijn wij er om onze klanten hiermee gemakkelijk te ondersteunen! Er wordt enkel betaald voor de service indien een klant zelf de IBAN gegevens verstrekt en aangeeft akkoord te gaan met de afschrijving van 29,95 euro door te drukken op 'bevestigen'. In dat geval nemen wij het werk volledig uit handen.
    Deze informatie staat duidelijk zichtbaar vermeld op onze website en wij willen enkel onze klanten assisteren op de best mogelijke manier.

Wij zijn een extern bedrijf welke namens onze klanten de opzeggingen doorgeeft aan desbetreffende bedrijven, wij versturen de aangetekende brieven namens onze klanten. Deze brieven staan dus op naam van de klant en niet van Xpendy, zoals onze website aantoont in het voorbeeld.

Als je verder vragen hebt kan je mailen naar support@xpendy.com.

Team Xpendy

Ook een klacht indienen over Xpendy ?