Opgelost door Xpendy : Dubbel betaald onterecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 546860
Gebruiker
Groenepaprika#223
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op vrijdag 16.07 heeft mijn zoon Marek Xpendy gevraagd om een opzeg brief aan Fit for free te sturen. Ze zouden de brief binnen een werk dag sturen. Dus op vrijdag of op maandag. Dat hebben ze niet gedaan. Ze hebben de brief pas op dinsdag gestuurd.Vanochtend zie ik dat ze niet 30 euro maar dubbel dus 60 euro van mijn rekening afgeschreven.ik schrok. Vreselijk veel geld. Ik werk in de zorg , ik heb een mooi maar zwaar beroep en ik en heb niet veel salaris. Dit is te duur. Om 60 euro te betalen voor niks.

Hartelijk dank voor jullie hulp,
Met vriendelijke groet mevrouw M.Frohlichov

De oplossing

Graag krijg ik mijn geld terug
Tenminste 30 euro

1 reactie

  1. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Ftohlichova,

    We helpen u graag verder. Kunt u een e-mail sturen naar support@xpendy.com met uw naam, telefoonnummer en / of e-mailadres dat u heeft gebruikt om de opzegbrief te bestellen? Heeft u dit al gedaan, dan wordt de mail zo snel mogelijk beantwoord.

    We horen graag van je.
    Met vriendelijke groet,
    Xpendy

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Groenepaprika#223
Datum
Uiteindelijke oplossing
Echt top! Ik krijg mijn geld terug. Hartelijk bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Xpendy ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen