Opgelost door Xpendy : Kosten berekend die vantevoren niet bekend zijn.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 651271
Gebruiker
Pokapoka
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Ook ik heb een factuur gekregen van 29,95 van Xpendy. Bij het opdracht geven van het stopzetten van een abonnement, wordt dat niet gemeld. Men doet voorkomen dat je een abonnement bij Xpendy afsluit voor 4,95 per maand (eerste 7 dagen gratis). Hiervoor worden de diensten dan aangeboden. Ik heb mijn account bij Xpendy onmiddellijk weer opgezegd, maar men wil nog steeds die 29,95 betaald hebben en dreigen al met een deurwaarder. Wat een misselijkmakend bedrijf is dit.
Ik vind het pure oplichterij.

Gewenste oplossing

Slecht
Geboden oplossing
Xpendy gaat mij het geld terug storten. Het is goed oogelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

9 reacties

  1. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Hi,

    Bedankt voor je beoordeling.
    Wat jammer om te horen, ik begrijp dat dit vervelend is! Mocht je vragen hebben over je order dan ben ben je welkom om een e-mail te sturen naar klachten@xpendy.com. Wij gaan dan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

    Sara | Team Xpendy
  2. Auteur
    Pokapoka
    Datum
    Je kunt wel een klacht naar Xpendy sturen, maar daar wordt niet op gereageerd.

    Mijn vraag aan Xpendy: Laat de aan mij berekende kosten vervallen, en pas jullie website zodanig aan dat de mensen vantevoren duidelijk weten welke kosten ze kunnen verwachten als ze jullie hulp inroepen. Dat was in mijn geval zeker niet duidelijk.
  3. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Hi,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat enorm vervelend. Wij kunnen de e-mail niet terugvinden in het systeem. Onder welk e-mailadres zouden wij kunnen zoeken?

    Ik hoor graag van je!

    Sara, Team Xpendy
  4. Auteur
    Pokapoka
    Datum
    Mail gestuurd naar klachten@xpendy.nl !!
  5. Auteur
    Pokapoka
    Datum
    Nog steeds geen reactie op de klacht. Wel weer een dreiging met het sturen van de gerechtsdeurwaarder.
    Wat voor firma is dit eigenlijk ???
  6. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Hi,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat enorm vervelend dat jouw e-mails niet binnen komen bij ons. Ik wil je graag alsnog helpen. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling en jouw e-mailadres willen vermelden in jouw reactie? Ik ga jou dan via deze weg alsnog helpen.

    Ik hoop van je te horen en een prettige dag!
  7. Auteur
    Pokapoka
    Datum


    Aan: "klachten@Xpendy.nl"

    Datum: 08-03-2023 12:43 CET

    Onderwerp: 3084221

     

     

    Geachte,

    Het spijt me wel, maar door de vriendenloterij wordt mij verteld dat er totaal geen kosten voor het opzeggen worden berekend.  Dus die 29,95 voor het opzeggen is nonsens. 

    Jullie abonnement is de eerste 7 dagen gratis, binnen die termijn heb ik mij ook weer afgemeld.

    Dus ik accepteer jullie kosten niet.

    Mochten jullie hier verdere stappen in willen ondernemen, dan zal ik ook stappen tegen jullie ondernemen.

    Hartelijke groet,

    Popke Akkerman

  8. Auteur
    Pokapoka
    Datum
    De 29,95 is inmiddels verhoogd tot 69,95.
    En er wordt gedreigd met de deurwaarder.
    Ik heb gisteren dr 69,95 betaald, maar verwacht van jullie dat het bedrag wordt teruggestort.
    Gr. Popke Akkerman


  9. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Hi,

    Bedankt voor je bericht.

    We hebben de bestelling inmiddels gevonden! We vinden het erg vervelend hoe het is gelopen en dat er zoveel tijd overheen is gegaan. Om deze reden hebben we dan ook besloten om jouw bestelling uit het systeem te halen en de betaalde kosten terug te storten op jouw rekening. Dit bedrag zal je binnen 10 dagen op jouw rekening verwachten. Mocht je hier vragen over hebben, mag je ons altijd een e-mail of bericht sturen.

    Onze excuses voor het ongemak en een prettige dag!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Xpendy ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen