Opgelost door Xpendy : Misleidend

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 620413
Gebruiker
Voog40
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ze hebben 29,95 van mijn rekening gehaald voor het opheffen van mijn maandelijkse betaling aan het KWF.
Ik kan nergens iets vinden van een opdracht daarvoor.
Nu gaan ze betalings herinneringen sturen.

Gewenste oplossing

Antwoord op mijn mail
Geboden oplossing
Afgesloten
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Bedankt voor je beoordeling.
    Wat jammer om te horen dat je de kosten vooraf niet hebt gezien, ik begrijp dat dit vervelend is! De kosten worden wel vooraf weergegeven op onze site en staan ook vermeld boven de knop om te bevestigen. Mocht je vragen hebben over je order dan ben je welkom om ons een e-mail te sturen zodat wij met je mee kunnen kijken.

    Sara | Team Xpendy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Xpendy ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen