Klacht Xpendy : Oplichters

Patricia*56

Ik wou newfaith network op zeggen en ik kon het niet vinden bij hun en toen kwam ik bij xpendy terecht. Wat ik niet door had. Zo nu is het opgezegd. En zag ik bij me bank dat ik moest betalen 29.95 euro. Ja ik wil geen incasso bureau aan me deur. En nu krijg weer een mailtje dat ik moet betalen. Ja dag.

Moeten ophouden geld te innen. En bij newfaith network ook makkelijk je abonnement te stoppen. En gewoon oude wets telefoonnummer erbij zetten.
Nou kreeg ik gisterenavond laat nog een email of ik wilde betalen. En anders word de bedrag verhoogd. Nou ik heb allang betaald. Ik ga vanmiddag naar het juridische lokket. Moet nu afgelopen zijn.

Xpendy
    Hi,

Bedankt voor je beoordeling.
    Wat jammer om te horen dat je de kosten vooraf niet hebt gezien, ik begrijp dat dit vervelend is! De kosten worden wel vooraf weergegeven op onze site en staan ook vermeld boven de knop om te bevestigen. Mocht je vragen hebben over je order dan ben je welkom om ons een e-mail te sturen zodat wij met je mee kunnen kijken.

Sara | Team Xpendy

Ook een klacht indienen over Xpendy ?