Klacht Xpendy : Oplichters

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 611550
Gebruiker
Patricia*56
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wou newfaith network op zeggen en ik kon het niet vinden bij hun en toen kwam ik bij xpendy terecht. Wat ik niet door had. Zo nu is het opgezegd. En zag ik bij me bank dat ik moest betalen 29.95 euro. Ja ik wil geen incasso bureau aan me deur. En nu krijg weer een mailtje dat ik moet betalen. Ja dag.

Gewenste oplossing

Moeten ophouden geld te innen. En bij newfaith network ook makkelijk je abonnement te stoppen. En gewoon oude wets telefoonnummer erbij zetten.
Geboden oplossing
Nou kreeg ik gisterenavond laat nog een email of ik wilde betalen. En anders word de bedrag verhoogd. Nou ik heb allang betaald. Ik ga vanmiddag naar het juridische lokket. Moet nu afgelopen zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Bedankt voor je beoordeling.
    Wat jammer om te horen dat je de kosten vooraf niet hebt gezien, ik begrijp dat dit vervelend is! De kosten worden wel vooraf weergegeven op onze site en staan ook vermeld boven de knop om te bevestigen. Mocht je vragen hebben over je order dan ben je welkom om ons een e-mail te sturen zodat wij met je mee kunnen kijken.

    Sara | Team Xpendy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Xpendy ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen