Klacht Xpendy : Opzegservice geannuleerd maar er is toch een aangetekende brief verstuurd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 614764
Gebruiker
Jo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wilde geen gebruik maken van de opzegservice en heb deze meteen geannuleerd. Aangezien Xpendy niet telefonisch te bereiken is heb ik meteen een mail gestuurd om de opzegging te annuleren. Nu hebben ze toch een aangetekende brief verstuurd naar de instancie die ik op wilde zeggen. Ik heb het bedrag dat ze afgeschreven hadden van mijn rekening gestoneerd. Hopelijk wordt dit niet teruggevorderd aangezien ik de opzegservice meteen heb geannuleerd.

Gewenste oplossing

Bevestiging dat de opzegbrief niet verstuurd had hoeven worden.
Geboden oplossing
Hoi Sara, Ik heb jullie al meerdere mails gestuurd, maar tot op heden nog niets van jullie terug gehoord. MVG
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Xpendy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Bedankt voor je beoordeling.
    Wat jammer om te horen, ik begrijp dat dit vervelend is! Mocht je vragen hebben over je order dan ben je welkom om ons een e-mail te sturen zodat wij met je mee kunnen kijken.

    Sara | Team Xpendy

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Xpendy ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen