Opgelost door Xpendy : Xpendy spendeer meer aan een juiste oplossing en ga niet dreigen !!

content Opgelost
Gevatri

Hallo ik heb videoland via jullie opgezegd na dit eerst te hebben betaald en omdat ik het hier niet eens mee was gestorneerd en daarna toch maar betaald , er is dus wel degelijk 29,95 euro aan xpendy overgemaakt bewijs hiervan heb ik , nu heeft xpendy inmiddels de 4e herinnering gestuurd met de vermelding dat ze 69,95 euro zouden moeten ontvangen vanwege de niet betaalde herinneringen!! , maar er is immers 29,95 euro betaald waarom dan die herinneringen en het dreigen met een gerechtsdeurwaarder??

Dat ze de klacht van de klant serieus neemt en niet gaan dreigen met een gerechtsdeurwaarder en eerst eens kijkt naar bewijsstukken.
Xpendy is met de volgende oplossing gekomen ;Ze hebben in hun systeem gezien dat wij 2 maal een opzegbrief hadden besteld , wij hebben 1 bedrag van 29,95 euro gestorneerd en de andere 29,95 hebben ze dus wel gekregen ,ze zullen 1 opzegbrief annuleren en zullen het bedrag niet nogmaals terugstorten wat wij ook niet wouden . Tot zover is het dus opgelost , hopende dat ze ons verder met rust laten en geen dreigmails meer sturen .

Xpendy
    Hi,

Bedankt voor je bericht.

Xpendy is een online opzegservice voor het opzeggen van jouw abonnement of lidmaatschap. Dan hoef je er zelf niet meer achteraan, maar doen wij dit voor jou. We versturen jouw aangetekende opzegbrief naar de door jou gekozen service, dus niet naar jouw eigen adres, jij ontvangt in je mail een Track en Trace code zodra jouw opzegbrief is verstuurd. Op deze manier kun je de brief volgen en zie je wanneer de brief is ontvangen. Er moet door de ontvanger altijd getekend worden voor ontvangst, hierdoor heb je bewijs dat jouw opzegbrief is aangekomen bij de door jou gekozen service. De ontvanger is na ontvangst van jouw opzegbrief wettelijk verplicht deze binnen 10 werkdagen in behandeling te nemen. Je zult van de door jou gekozen service een bevestiging ontvangen over de beëindiging van jouw abonnement of lidmaatschap.

Sara | Team Xpendy

Ook een klacht indienen over Xpendy ?