Klacht Xs news: XS News handelt in strijd met de wet van Dam

Anoniem

Na mailverkeer met de support van XS News ben ik hier terecht gekomen om mijn klacht opgelost te krijgen. Ik ben al sinds 2009 tevreden klant bij XS News, maar nu ik mijn abonnement wil beeindigen (het abonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd, je betaalt voor een jaar vooruit) en het vooruit betaalde abonnementsgeld gerestitueerd wil zien, zijn ze niet meer voor rede vatbaar. Ze zeggen doodleuk 'wij hebben geen opzegtermijn, maar aan restitutie doen we ook niet'. Ik heb ze de wetsartikelen en alles gegeven, gevraagd waarom ze zo omgaan met een trouwe klant, maar op al deze vragen kreeg ik geen antwoord. Het enige wat ze wel voor me wilden doen was mijn account sluiten zonder restitutie... Mocht het nodig zijn dan ben ik uiteraard bereid zaken uitgebreider toe te lichten.

Jasper Daems

Restitutie resterende, reeds vooruit betaalde, abonnementsgeld met in achtneming van de maximale wettelijke opzegtermijn van 1 maand.

Wij vinden dat Xs news hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Xs news?