Klacht XS4ALL: 3 weken zonder internet, telefoon en tv door slechte overstapservice XS4ALL

DJH

- 3 maart 2014 heb ik mij opgegeven als nieuwe glasvezelabonnee van XS4ALL. met gebruikmaking van de opzegservice.
- 4 maart 2014 duidelijke mail en brief ontvangen van XS4ALL met als overzetdatum 02 april 2014. En er zouden mij diverse pakketten worden opgestuurd.
- Tot 2 april 2014 heb ik geen pakketten of berichten van XS4All. Wel een bericht van opzegging van 100Mbit XMSnet.
- 2 april 2014 is het internet afgesloten. Dezelfde dag over gebeld met XS4ALL. Men vertelde mij over een technisch aansluitingprobleem en dat ik dezelfde dag er meer over zou horen. Dat is niet gebeurd.
- 4 april heb ik zelf gebeld met XS4ALL. Men zei dat er op 3 april een nieuwe aanvraag is gedaan door XS4ALL zelf?!
- 8 april 2014 kreeg ik een doos met apparaten en een mail dat er binnen 2 dagen contact wordt opgenomen door de monteur voor installatie.
- 10 april 2014 zelf maar gebeld, opleverdatum pas op 22 april 2014 om technische redenen.

Ik wil per ommegaande internet en zorgvuldig geïnformeerd worden over de gang van zaken.
Een technisch probleem is onmogelijk na 6 jaren van 100 Mbit glasvezelinternet op hetzelfde adres.
3 weken zonder telefoon, internet en tv vind ik onacceptabel en een hele slechte service van XS4ALL
De reclame die XS4ALL maakt als beste serviceprovider met referentie aan de Consumentenbond is hierdoor wat mij betreft volstrekt ongepast en misleidend

XS4ALL
    Geachte heer Huisman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    DJH
    Ik ben benieuwd hoe lang binnenkort is.
    DJH
    16-04-2014 Zowel KPN hoofdkantoor als XS4ALL hebben direct gereageerd a.h.v. bovenstaande klacht. Dank KlachtenKompas !! Beiden geven REGGEFIBER de schuld. Heb zaterdag 12/04 een dongel opgestuurd gekregen voor "licht" internetverkeer waar ik niet veel aan heb. Verder stilte m.b.t. verkorten van de wachttijd. ECHT WAARDELOZE FLUT SERVICE van XS4ALL. Laat ze REGGEFIBER aan het werk zetten en de schakelaar omzetten. Het eigelijke werk is een fluitje van een cent.
    XS4ALL
    Geachte heer Huisman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    DJH
    Na 3 WEKEN ZONDER TELEFOON, TV EN normaal INTERNET (die dongel heb je echt niets aan) kreeg ik opeens op 2e paasdag 's avonds internetsignaal. Kan mij niet voorstellen dat er op dat tijdstip een monteur aan te pas kwam. Mijn telefoon deed het pas na nog eens 4 dagen wachten. Aan mijn klacht, 3 WEKEN ZONDER INTERNET, is NIETS GEDAAN. Alleen veel aandacht en loze beloften. Ben nu ter compensatie afgedaan met een zuinige HALVE MAAND KORTING op mijn abonnement. Een hele SLECHTE START voor XS4ALL
    XS4ALL
    Geachte heer Huisman, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?