Klacht XS4ALL: 3 weken zonder internet, telefoon en tv door slechte overstapservice XS4ALL
Details
Klacht
- 3 maart 2014 heb ik mij opgegeven als nieuwe glasvezelabonnee van XS4ALL. met gebruikmaking van de opzegservice.- 4 maart 2014 duidelijke mail en brief ontvangen van XS4ALL met als overzetdatum 02 april 2014. En er zouden mij diverse pakketten worden opgestuurd.
- Tot 2 april 2014 heb ik geen pakketten of berichten van XS4All. Wel een bericht van opzegging van 100Mbit XMSnet.
- 2 april 2014 is het internet afgesloten. Dezelfde dag over gebeld met XS4ALL. Men vertelde mij over een technisch aansluitingprobleem en dat ik dezelfde dag er meer over zou horen. Dat is niet gebeurd.
- 4 april heb ik zelf gebeld met XS4ALL. Men zei dat er op 3 april een nieuwe aanvraag is gedaan door XS4ALL zelf?!
- 8 april 2014 kreeg ik een doos met apparaten en een mail dat er binnen 2 dagen contact wordt opgenomen door de monteur voor installatie.
- 10 april 2014 zelf maar gebeld, opleverdatum pas op 22 april 2014 om technische redenen.
Gewenste oplossing
Ik wil per ommegaande internet en zorgvuldig geïnformeerd worden over de gang van zaken.Een technisch probleem is onmogelijk na 6 jaren van 100 Mbit glasvezelinternet op hetzelfde adres.
3 weken zonder telefoon, internet en tv vind ik onacceptabel en een hele slechte service van XS4ALL
De reclame die XS4ALL maakt als beste serviceprovider met referentie aan de Consumentenbond is hierdoor wat mij betreft volstrekt ongepast en misleidend
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.