Klacht XS4ALL: 4 weken wachten om weer aangesloten te worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 145550
Gebruiker
RS
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De 2 dagen voor Kerstmis geen internet meer,
Helpdesk gebeld, we blijken per ongeluk afgesloten, moet4 weken wachten om weer signaal op het glasvezelnetwerk te krijgen.
Gebeld met de helpdesk en de klantenservice, maar sneller dan 18 januari 2016 gaat niet!

De oplossing

Sneller weer aangesloten worden!

4 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rijkeboer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Rijkeboer,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)


  3. Auteur
    RS
    Datum
    20 januari: Nog steeds niet weer aangesloten, ondanks toezegging.
    Blijkbaar zijn er technische problemen in de infrastructuur ontstaan.
  4. Auteur
    RS
    Datum
    We wachten nog steeds om weer aangesloten te worden op glasvezel. Ook de aangegeven datum van 4 februari wordt niet gehaald

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over XS4ALL?