Opgelost door XS4ALL: 6 monteursafspraken verder, 15 telefoontjes en meer dan 1 maand gewacht en nog geen internet

Vyndrox

Zoals de titelomschrijving, 6 monteursafspraken verder, 15 telefoontjes en meer dan 1 maand gewacht en nog geen internet en telefonie.

1. Allereerst wordt ik aangemeld op het verkeerde adres
2. Vervolgens wordt een defecte modem toegestuurd
3. Een nieuwe modem zou toegestuurd worden, echter was dit niet het geval.
4. Op 3 november heb ik nogmaals contact , en er werd mij verzekerd dat het nieuwe modem nog dezelfde dag verstuurd zou worden.
5. 4 november, het pakket is nog niet verzonden.
6. 5 november, nieuwe modem eindelijk ontvangen en monteur langs, deze monteur constateerd hetzelfde als de eerste op 27 oktober, nml dat de aansluiting niet deugd en gecontroleerd moet worden door KPN. Dit was reeds aan XS4ALL en Guideon gemeld, echter namen beide geen actie omdat het er administratief verder goed uit zag.

Het vervelendste is dat er vanuit XS4ALL niet wordt meegdacht aan een (tussentijde)oplossing en ik alles zelf moet regelen.

En wanneer ik informeer naar een compensatieregeling voor het enorme ongemak, de verloren tijd, medewerkers die ik niet volledig aan het werk kan houden – dan wordt er geantwoord dat er alleen compensatie is voor de diensten welke in rekening gebracht zijn en dat compensatie voor ongemak, schade of andere vormen van negatieve impact die het handelen of juist niet handelen van XS4ALL niet bestaand is. Zelfs vind XS4ALL dat de aanmeldkosten nog terecht zijn.

Ik verwacht:
1) Een tussentijdse oplossing, stuur svp een dongle - ben nu aan mijn 4de extra internetbundel begonnen op mijn telefoon.
2) Dat XS4ALL zicht verantwoordelijk voelt en gedraagd om internet en telefonie op te leveren
3) Een compensatie regeling - welke verder reikt dan alleen crediteren van diensten waar ik geen gebruik van heb kunnen maken
4) Een excuus?

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Fattah,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    Vyndrox
    Voorstel ontvangen, echter onvoldoende.
    Zal dit per email bevestigen - wacht een nieuw voorstel af
    XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Fattah, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Vyndrox
    Nieuw voorstel ontvangen en deze is akkoord.
    Bedankt voor de nette afhandeling.
    Vyndrox
    Nieuw voorstel ontvangen, deze is akkoord.
    Bedankt voor de nette afhandeling.

Vyndrox

Ook een klacht indienen over XS4ALL?