Klacht XS4ALL: Aansluiting internet en tv in redelijkheid niet mogelijk, totaal geen medewerking van XS4ALL

Klachtnummer
# 126535
Gebruiker
coppens
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 22 juni heb ik via internet een abonnement afgesloten voor tv en internet. Op 27 juli kwam de gratis monteur.
De monteur van XS4ALL informeerde mij, dat hij de tv en het internet niet kon aansluiten, omdat er ten eerste ISRA herstel nodig was en ten tweede, dat er extra kabels naar de bovenliggende verdieping moesten worden getrokken, waarvoor een kabel installateur nodig zou zijn. De monteur gaf zelf aan, dat een abonnement bij XS4ALL voor mij niet zinvol was.

Ik heb dan ook direct XS4ALL gebeld en de situatie uitgelegd aan. Zij gaven aan dat er een onderzoek ingesteld moest worden of ISRA herstel plaats kon vinden. Tenzij de kosten zeer hoog zouden zijn, zouden deze voor XS4ALL zijn. En als deze kosten echt heel hoog waren, dat er zeker mogelijkheden waren om het abonnement te beëindigen.

De persoon die mij dit had verzekerd, kwam later terug op zijn woorden (ISRA herstel was wel kostbaar) en hield mij aan mijn contract. Aangetekende brieven komen niet aan.

Gewenste oplossing

Directe beëindiging van het abonnement en terugstorting van de reeds betaalde aansluiting- en abonnementsgelden.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Coppens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Coppens,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)



Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen