Opgelost door XS4ALL: abominabele helpdesk

Frits de Vries

Na telefoonstoring van XS4ALL in Tilburg e.o. in afgelopen weekend bleek mijn telefoonaansluiting defect. Herhaald contact met de helpdesk resulteerde in geen daadwerkelijk resultaat. Mijn tel. aansluiting is /was constant verbonden met een alarmcentrale in Tilburg/Hilvarenbeek, dit i.v.m. mijn invaliditeit en ziekte, maar is nu ook defect. Daardoor ben ik nu verstoken van effectieve ondersteuning in noodsituaties. Dit ontgaat de "helpdesk" ondanks mijn vermelding van de urgentie. Ook in de laatste e-mail van de helpdesk wordt mij aangeraden telefonisch contact op te nemen!!!
De onbenulligheid ten top. Er wordt zelfs stellig beweerd dat mijn telefoon defect is.

Ofwel reele zeer snelle oplossing ofwel cancelling van in ieder geval telefoondeel van het contract en restitutie van betaald abonnement.

XS4ALL
    Geachte heer De Vries, KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    Frits de Vries
    Als bij een telefoonstoring het advies wordt gegeven telefonisch contact op te nemen, dan is mijn conclusie, dat dit extreem onbenullig is en verder verlies van tijd en moeite. De oplossing lijkt mij het contract te ontbinden met behoud van tel. nr. en restitutie van abonnementsgeld.
    Frits de Vries
    laatste ontwikkeling: inschakeling van monteur door XS4ALL.
    Hoopvolle ontwikkeling.
    Frits de Vries
    Na bijna 3 weken is de telefoon verbinding eindelijk hersteld.
    Restitutie is me toegezegd als compensatie voor de 3 weken falende verbinding en van telefoon en alarmcentrale.

Frits de Vries

Ook een klacht indienen over XS4ALL?