Opgelost door XS4ALL: abominabele helpdesk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90850
Gebruiker
Frits de Vries
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na telefoonstoring van XS4ALL in Tilburg e.o. in afgelopen weekend bleek mijn telefoonaansluiting defect. Herhaald contact met de helpdesk resulteerde in geen daadwerkelijk resultaat. Mijn tel. aansluiting is /was constant verbonden met een alarmcentrale in Tilburg/Hilvarenbeek, dit i.v.m. mijn invaliditeit en ziekte, maar is nu ook defect. Daardoor ben ik nu verstoken van effectieve ondersteuning in noodsituaties. Dit ontgaat de "helpdesk" ondanks mijn vermelding van de urgentie. Ook in de laatste e-mail van de helpdesk wordt mij aangeraden telefonisch contact op te nemen!!!
De onbenulligheid ten top. Er wordt zelfs stellig beweerd dat mijn telefoon defect is.

De oplossing

Ofwel reele zeer snelle oplossing ofwel cancelling van in ieder geval telefoondeel van het contract en restitutie van betaald abonnement.

5 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer De Vries, KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    Frits de Vries
    Datum
    Als bij een telefoonstoring het advies wordt gegeven telefonisch contact op te nemen, dan is mijn conclusie, dat dit extreem onbenullig is en verder verlies van tijd en moeite.
  3. Auteur
    Frits de Vries
    Datum
    Als bij een telefoonstoring het advies wordt gegeven telefonisch contact op te nemen, dan is mijn conclusie, dat dit extreem onbenullig is en verder verlies van tijd en moeite. De oplossing lijkt mij het contract te ontbinden met behoud van tel. nr. en restitutie van abonnementsgeld.
  4. Auteur
    Frits de Vries
    Datum
    laatste ontwikkeling: inschakeling van monteur door XS4ALL.
    Hoopvolle ontwikkeling.
  5. Auteur
    Frits de Vries
    Datum
    Na bijna 3 weken is de telefoon verbinding eindelijk hersteld.
    Restitutie is me toegezegd als compensatie voor de 3 weken falende verbinding en van telefoon en alarmcentrale.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frits de Vries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen