Opgelost door XS4ALL: bedondert

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 266991
Gebruiker
Telecom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

xs4all heeft een kampanje waarbij je een brief krijgt dat het huidige abonnement wordt beëindigt en je over gezet word naar een duurder en sneller abonnement als je hier bezwaar tegen maakt blijkt aan het eind van de rit dat het abonnement gewoon blijft bestaan maar dat ze je on vrijwillig willen over zetten ook als ze de beloofde snelheid niet kunnen waar maken.
xs4all heeft een nieuw belijd wat niet erg klant vriendelijk is en lijkt op misleiding en oplichting jammer dat ze zich op deze manier zelf te gronde willen richten

De oplossing

waarschuwen voor deze oplichter praktijken en niet meer roepen dat het de beste provider is.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Klomp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Klomp,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Telecom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Herstel van een aantal opgestapelde fouten en een redelijke financele tegemoet koming
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over XS4ALL?